همنشین دل

ای همنشین من در این دنیا،تو تمام غم های مرا بخاطر بسپار وهمیشه در اندیشه ات نگهدار و به تاریخ بگو که عده ای همیشه بدنبال حقندونخواهند گذاشت که مستکبران بر مسثضعفان وپابرهنگان حکومت کنند.

خبری نا

شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۰، ۱۲:۰۱ ب.ظ
دیروز که با کلی زور واجبار خودم رو راضی کردم برم تجمع ۱۳ آبان .داخل اتوبوس که نشستم منتظر بودم تا یکی از بچه های تشکل ها بیاند ولی این انتظار بی فایده بود هیچ کدام از اعضای تشکل های دیگه رو ندیدم به خودم امید دادم گفتم شاید اعضاشون زودتر رفتند مستقر بشن .ولی این امید هم به ناامیدی ختم شد وقتی رسیدم اونجا از بچه های دانشجو هیچ خبری نبود اصلا انگار نه انگار که تسخیر لانه جاسوسی کار دانشجو هاست .باز هم نگاه کردم ببینم شاید حداقل چهارتا شعار نوشته باشند دیدم خیر مثل اینکه باید حضرت آقا از خودشون هزینه کنند و به جنیش دانشجویی بفهمونند که روز ۱۳ آبان روز دانش آموز تنها نیست .

بگذریم،دیروز این دانش آموز ها رو که دیدم اینطوری شعار میدهند  فکر کردم به خودم گفتم کسی به فکر این نسل ارزشمند هست یا نه ؟چه اتفاقی رخ میده که این دانش آموز وقتی میاد دانشجو   میشه مخالف نظام وحکومت میشه؟؟!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۸/۱۴
حامد برزگر

نظرات  (۴)

salam
albate khile ha ham، ham chenan enghelabe memannd

eslam be zat khod nadard ibe har ib ke hast az mosalmane mast

khob ast be har che medanem amal konem
ya ali
سلام و درود بر دبیرمحترم جاد یزد
در دل مایی حامدخان
بعله... متاسفانه بعضی وقت ها دانشجویان ما خودشان را به خواب می زنند


راستی آقا احسان سایت هم راه افتاد؟؟!!!
www.yazdjad.com
۲۱ آبان ۹۰ ، ۱۲:۵۳ مصطفی قاسمی
سلام اقا حامد عزیز
دعایمان کن
۲۹ آبان ۹۰ ، ۱۹:۴۲ بماند........
بله مشکل از خود ماست برادر متاسفانه جنابعالی هم خودتان را با کلی زور واجبار راضی کردهاید از بقیه چه انتظاری دارید؟؟؟؟!!!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی