همنشین دل

ای همنشین من در این دنیا،تو تمام غم های مرا بخاطر بسپار وهمیشه در اندیشه ات نگهدار و به تاریخ بگو که عده ای همیشه بدنبال حقندونخواهند گذاشت که مستکبران بر مسثضعفان وپابرهنگان حکومت کنند.

جریانات فعال در انتخابات

شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۰، ۱۲:۱۰ ب.ظ

در آستانه چهل روز مانده به انتخابات  برای آنکه عزیزان از جدیدترین آرایش انتخاباتی اطلاع داشته باشند.جریانات فعالی را که در آستانه  انتخابات فعال هستند به شرح زیر می باشد:

ائتلاف اصلاح طلبان : ائتلاف اصلاح طلبان که در روز های آغازین رقابت های انتخاباتی بر طبل تحریم می کوبیدند و با شرط می گذاشتند و به گونه ای مواضع خود ( هم از داخل هم از خارج ) را اعلام می داشتند که در انتخابات شرکت نمی کنند. البته نا گفته نماند که از جمله آقایانی نیز وجود داشتند که اصرار بر حضور داشتند . اما حال می بینیم که این افراد که دم از شرط و تحریم می زدند بعضا بدون لیست در انتخابات شرکت کردند. والبته باید ذکر کنم که رسانه های  خارج نشین هم که سعی در  کاهش مشارکت عمومی در انتخابات داشتند اخیرا  خبر های دروغین فتنه سبز  را از موتور های جستجو پاک می کنند.که این نشان دهنده فعالیت جدیدی می باشد.

جبهه متحد اصول گرایی : جبهه متحد اصول گرایی همان جبهه شمارشی 8+7 است این جبهه که برای آن تشکیل شده بود که باعث وحدت اصول گرایان شود و حول عالمانی چون آیت الله یزدی و آیت الله مهدوی کنی به وحدت رسیده بودند این جبهه که قبلا اعلام کرده  بود که از جریان انحرافی و اصلاح طلبان و عناصر فتنه دوری خواهند جست  همچنین از ساکتین فتنه .متاسفانه مشکلی که در این جبهه دیده می شوند افراد حقیقی و کسانی که در نظام در حال حاضر مسئولیت دارند و همچنین  در  8 ماه پس از فتنه نامی از فتنه هم نبرده و خودشان نیز اعلام می کنند که صبر پیشه کردند در این جبهه نماینده دارند  و به همین دلیل است که در همایش هایی که  اخیرا در شهرها برگزار می شود استقبال چندانی نمی شود یا در این همایش ها که هیچ مئیریتی برآن نیست همه ی افراد شرکت می کنند.

جبهه پایداری : جبهه پایداری  را تقریبا  همان افرادی تشکیل می دهند که در دولت نهم و دهم مسئولیتی داشته و به دلیل مخالفت با جریان انحرافی از دولت کنار گذاشته شده اند.و قاعدتا این جبهه  را نمی توان همان جریان انحرافی نامید.این جبهه حول محور عالمان دینی آیت الله مصباح (به قول مقام معظم رهبری مطهری زمانه ایشان هستند) و آیت الله خوشوقت تشکیل شده اند.این جبهه که احتمال دارد بدلیل اختلافاتی که با جبهه متحد اصول گرایی دارد لیست جداگانه ای را ارائه دهد البته در این لیست افرادی از جبهه متحد اصول گرایی نیز وجود داشته باشند .

اختلاف جبهه متحد اصول گرایی با جبهه پایداری بر سر حضور ساکتین فتنه می باشد.

ادامه دارد ...

همنشین اول : میگم این جبهه پایداری و جبهه متحد عالم داشتند این عالم اصلاح طلبان کیه ؟ نمیدونی کیه بابا . آقای خاتمیه و خوئینی ها

همنشین دوم : بعصی ها میگن آدمی رو که توبه کرده میشه راه داد .آخه وحدت هم مهمه .منم میگم کفش دزد مسجد رو اگه توبه کرد نمی کنن امام جماعت.

همنشین سوم : از اسفندیار خبری نیست چرا ؟ قراره تو بعدی بنویسم .میترسم زیاد بشه نخونند.

همنشین چهارم : شایعه شده در مورد آفای خاتمی میخوای بنویسی؟ آره.میخوام در مورد نقش هایی که تو فتنه داشته بنویسم بعضی ها یادشون نره.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۰۱
حامد برزگر

نظرات  (۴)

السلام علیک یا محمد ابن عبدلله السلام علیک یا حسن المجتبی
السلام علی علی ابن موسی الرضا
ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام 28 و 30 صفر باید بگم که وبلاگ خوبی دارید
من الله توفیق
سلام، آقای احمدی‌نژاد، دلار ۱۸۰۰ تومن، تورم بالای ۴۰ درصد و بیکاری سرسام آور را کاغذی خواندند. مخالفین را فتنه حشره‌ها و حالا حتی سردار ما حسین علایی را گمراه اعلام کردند. همه اینها در حالی‌ که فامیلهای آقا هر روز به طریقی از مردم و بیت المال دزدی میکنند و امام زمان و امام خامنه‌ای را جواز دزدیهای خود قرار داده‌اند. یک بار دیگر ما بسیجی‌ها دولت کثیف و بی‌ عدالت را سرنگون خواهیم کرد.
سلام علیکم این لینک رو نگاه کن حتماَ مفیده:

http://choghoc.blogfa.com/post-123.aspx
۰۹ بهمن ۹۰ ، ۲۰:۰۶ مصطفی فاسمی
سلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی