همنشین دل

ای همنشین من در این دنیا،تو تمام غم های مرا بخاطر بسپار وهمیشه در اندیشه ات نگهدار و به تاریخ بگو که عده ای همیشه بدنبال حقندونخواهند گذاشت که مستکبران بر مسثضعفان وپابرهنگان حکومت کنند.

یک شبهه

چهارشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۱، ۰۷:۲۸ ق.ظ

در سه سال پبش آقای محتشمی پور زمانی که در حال فعالیت در کمیته صیانت از آرا بود این گونه قانونی بودن کمیته صیانت از آرا را توجیه کرد ."زمانی که من وزیر کشور بودم در زمان امام ، گفتن 100 صندوق تهران را ابطال کنید بنده مخالفت کردم و کمیته ای تشکیل دادیم و 5 نفره و یک نفر نماینده امام بود و این کمیته  آرا 100 صندوق را بررسی کرد و مشکل حل شد"

اما سوال بنده آقای محتشمی پور عزیز،بنده علاقمند به شما هستم .

اولا این ماجرا مربوط به قبل از انتخابات بود یا بعد از انتخابات ؟؟!! که شما قبل از انتخابات در فروردین 88 کمیته تشکیل دادید

دوما در آن زمان اختلاف بین دو نهاد دولتی وزارت کشور و شورای نگهبان بود سه سال پیش قصد فضاسازی تقلب را داشتید یا اختلاف بین دو نهاد دولتی بود .چون آمارها نشان میداد که بازنده اید میخواستید کمیته صیانت از آرا تشکیل دهید و انتخابات 30 ساله  نظام را زیر سوال ببرید ؟؟! اعتماد مردم را به نظام کم کنید ؟؟!!

از نامه بی سلام گرفته تا مصاحبه کاندیدای مورد حمایت .از خطبه های نماز جمعه گرفته تا نامه کاندیدا مورد حمایت به رهبری

همه وهمه از رمز آشوب سخن می گویند


همنشین1 : دیدی من گفتم این پسره بی جهت فوتبال با تلویزیون را نمیاره

همنشین2 : حالا مگه چی شده

همنشین 1 : دیشب هنگام اذان تلویزیون "جمهوری اسلامی" اذان رو زیرنویس نکرد هیچی گزارشگر فوتبال هم التماس دعایی نگفت اصلا ما تو کشور اروپایی بودیم دیشب


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۲۴
حامد برزگر

نظرات  (۱)

آقا حامد من هم به آقای محتشمی بور علاقه دارم به آقای موسوی وکروبی هم علاقه دارم.
اصلا به همه دوستان اپوزیسیون علاقه دارم

مراقب باش علاقه ات به دشمنی تبدیل نشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی