همنشین دل

ای همنشین من در این دنیا،تو تمام غم های مرا بخاطر بسپار وهمیشه در اندیشه ات نگهدار و به تاریخ بگو که عده ای همیشه بدنبال حقندونخواهند گذاشت که مستکبران بر مسثضعفان وپابرهنگان حکومت کنند.

حسرت

پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۱، ۰۱:۲۴ ب.ظ
میخوام از مظلومیت امام امت  بنویسم که سید حسن نصرالله  نیز زودتر ازما به این مظلومیت پی برد چرا مظلومیت ؟؟

مظلومیت برای اینکه آقا در کوچکترین مسائل نیز باید برای ما راه و چاه بچیند و شان خود را  از ولی فقیه پایین بیاورد و ازخود مایه بگذارد نمونه اش را می توان در دیدار دیروز ایشان جستجو کرد که بعد از چندین بار که ایشان تاکید به قانون نظارت بر نمایندگان  مجلس داشتند این بار وارد جزئیاتی شدند!

حضور نامرتب و غیر مفبد در جلسات و کمیسیون ها از جمله گرفتاری هایی هست که مجلس نهم سعی کند آنرا واقعا برطرف نماید.

امام امت

البته ایشان در دیدار دیروز پاسخ برخی تابوشکنی ها(سوال از رئیس جمهور ) و حرف های  بدون سند فرزند شهید(!) را نیز دادندو هزینه ایی که این فرد برای نظام  باقی گذاشتند !

متوجه باشید که شما از پشت بلندگوهای ملی حرف می زنید و لازم است از تعرض به آبروی دیگران ،بیان اتهاماتی که ثابت نشده است و طرح مسائل خصوصی افراد به شدت پرهیز کنید.

نباید به اسم استقلال مجلس درباره هر مسئله ای به دولت معترض شد مجلس اگر نظر مخالفی دارد می تواند با پرهیز از اینگونه برخورد های نامفید در آن زمینه قانون بگذارد.

امام امت 91/3/24


همنشین اول : کم مونده آقا ییاد بگه شما چیکار کن شما چیکار نکن .

همنشین دوم : ببین خود ما هم مقصریم هیچ وقت به این دوستان تو این مسائل انتقاد نکردیم؟؟!

همنشین سوم : راستی جواب بعضیا دیگه هم دادند آقا !

یرخی با گوشه و کنایه میگویند دنیا را در مقابل نظام قرار ندهید اما این سخن از سر نیاندیشیدن است

همنشین اول : منظورشون همین آقاییند که با نوه امام جلسه گذاشتند ؟؟! من نمیدونم .


سید حسن نصرالله : از روی تجربه سی ساله ام میگویم که رهبر ایران از جانب خداوند تایید شده اند و برای سخنم دلایل زیادی دارم که میتوانم روزها درباره آن صحبت کنم.

در جهان وبلکه در کره زمین کسی را با علم  حکمت شجاعت و مدیریت عقلانی رهبری ایران نمیشناسم..... من وتمامی دوستانم در دلمان نسبت به ایشان مهر وعطوفت داشته وبه ایشان معتقدیم.




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۲۵
حامد برزگر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی