همنشین دل

ای همنشین من در این دنیا،تو تمام غم های مرا بخاطر بسپار وهمیشه در اندیشه ات نگهدار و به تاریخ بگو که عده ای همیشه بدنبال حقندونخواهند گذاشت که مستکبران بر مسثضعفان وپابرهنگان حکومت کنند.

همنشین دل - ولایت مداری با نامه

يكشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۰۱ ق.ظ
کاش این بار مانند دفعه قبل نباشد ، به وقت نامه همه مطیعند و به وقت عمل همه ولی ولایت ، ما همیشه حرفمان این بود که آمریکا تا رفتارش را عوض نکند رفتار ما هم عوض نمی شود ، نمی دانم اینجا هم باید بگوییم که جناب آقایان عذرخواهی شما با عمل مورد قبول است نه نامه به رهبری . نکند که نامه رهبری برای این باشد که عده و عده خود را حفظ کنیم و ماهیت خود را نشان ندهیم و همچنان بخواهیم در پرده نفاق کار خودمان را انجام دهیم . قربان نماینده ای شوم که نامه را امضا نکرده از آن جهت که خود میگوید قبول ندارم . نمیدانم ، اما یادم هست که چندین بار حضرت آقا بخاطر عملکرد شما اظهار تاثر کرد؟!!

آقای رئیس جمهور ساعت ها از بیانات مقام معظم رهبری گذشته و شما هنوز عذر خواهی نکردید، چرا ؟ واقعا هنوز فکر می کنید که کارتان درست بود ؟

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۲۹
حامد برزگر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی