همنشین دل

ای همنشین من در این دنیا،تو تمام غم های مرا بخاطر بسپار وهمیشه در اندیشه ات نگهدار و به تاریخ بگو که عده ای همیشه بدنبال حقندونخواهند گذاشت که مستکبران بر مسثضعفان وپابرهنگان حکومت کنند.

همنشین دل - حضور انتخابات

چهارشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۷:۴۳ ب.ظ
به طور کلی انتخابات به معنی انتخاب است انتخاب جاده ، انتخاب راه ، مسیر وحتی انتخاب رهایی از مشکلات فعلی و حتی انتخاب گذشته ای پر از ننگی و ذلت .

هرکس در انتخابات به شیوه ای این راهها را بر می گزیند و البته قطعا با توجه به شناختی که از وضع موجود خواهد داشت آینده را رقم می زند ، شاید کسی وضعیت فعلی را پر از مشکلات میداند و راه حل آن  را انتخاب فلان کاندید می داند و او حق دارد برای خودش و آنچه در پیش رو دارد تصمیم بگیرد همین فرد قطعا هوشیارانه تر از فردی عمل کرده که نسبت به وضعیت آینده خود هیچ اقدامی نکرده و به خیال خود عقلانی عمل می کند

عده ای نیز می گویند در انتخابات کاندید یا نامزد مورد علاقه ما  حضور ندارد ؟ از این افراد با این سوال شروع می کنیم هیچ فردی به کاندید مورد علاقه تان نزدیک نیست ! آیا راضی هستی کاندیدی با عقاید صد در صد متضاد با علایق شما رئیس جمهور شود یا حتی بدتر از این حاضر هستی ! اجنبی یا دولت بیگانه بر تو مسلط باشد ؟!! از کدام دولت بیگانه خوشت آمده ؟!! کدام دولت بیگانه برای توی جوان دلسوزی می کند ؟!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۱
حامد برزگر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی