همنشین دل

ای همنشین من در این دنیا،تو تمام غم های مرا بخاطر بسپار وهمیشه در اندیشه ات نگهدار و به تاریخ بگو که عده ای همیشه بدنبال حقندونخواهند گذاشت که مستکبران بر مسثضعفان وپابرهنگان حکومت کنند.

کرب و بلا

چهارشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۲، ۰۲:۴۸ ب.ظ
در تمام عالم این شب ها برای دردانه زهرا مراسم می گیرند. بعد از هزار و چهارصد سال برای حسین در این دهه سنگ تمام می گذارند .

حسین در زمانه خود علیه حکومت یزید قیام کرد ؛ کم نبودند آدم هایی که حسین را کافر دانستند و اقدام اورا قیام علیه خلیفه مسلمین می دانستند ؛ کم نبودند مردمی که برای کشتن حسین در آب فرات وضو گرفتند ؛ کم نبودند مردمی که در کوفه دلهاشان له حسین بود و لی شمشیرشان علیه حسین ؛ کم نبودند مردمی که برای بردن اجر بیشتر در کشتن حسین ؛ در کربلا سنگ پرتاب کردند ؛ کم نبودند مردمی را که زردی طلا حیا و غیرت را از کف شان برد ؟!!

آن حسین زمان خویش بود اما حسین ما کیست ؟!! در آن زمان با حسین این چنین کردند و او را باطل نامیدند ٰدر زمانه ی ما حق کیست و باطل کیست ؟!! نکند برای حسین تاریخ ؛ بگرییم ؛ اما با حسین زمان خود ٰ اما با حسین زمان خود ؛ همان کنیم که کوفیان کردند. 

من و تو را نیز کربلای در پیش است ٰ یا حسینی هستیم یا یزیدی ؟!!


اقدامات آقای فرجی دانا چقدر جذاب هست ؟!! فکر کنم آمار درو با داس رو بهبود ببخشند .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۵
حامد برزگر

نظرات  (۲)

۱۷ آبان ۹۲ ، ۱۵:۴۴ هادی نیاکی
امام خمینی(ره):
مجلس عزا نه برای این است که گریه کنند برای سیدالشهدا و اجر ببرند ـ البته این هم هست و دیگران را اجر اخروی نصیب کند ـ بلکه مهم، آن جنبه سیاسی است که ائمۀ ما در صدر اسلام نقشه‏‌اش را کشیده‏‌اند که تا آخر باشد و آن، این[که]اجتماع تحت یک بیرق، اجتماع تحت یک ایده و هیچ چیز نمی‏تواند این کار را به مقداری که عزای حضرت سیدالشهدا در او تأثیر دارد، تأثیر بکند.
۱۸ آبان ۹۲ ، ۰۶:۰۴ مصطفی قاسمی
سلام بر حامد
این شبها این محرمها دعاکن

پاسخ:
پاسخ:
سلام بر آقا مصطفی .شما دعامون کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی