همنشین دل

ای همنشین من در این دنیا،تو تمام غم های مرا بخاطر بسپار وهمیشه در اندیشه ات نگهدار و به تاریخ بگو که عده ای همیشه بدنبال حقندونخواهند گذاشت که مستکبران بر مسثضعفان وپابرهنگان حکومت کنند.

احمدی نژاد رئیس جمهور سابق

دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۳۱ ق.ظ
اگر احمدی نژاد فردا در دادگاه حاضر می شود و فراخوانده می شود به فراخور آن افرادی دیگری چون موسوی ها کروبی ها نیز که جرمشان سنگین تر از احمدی نژاد هست نیز باید در دادگاه حاضر شوند و آقا زادگانی که به همراه پدرشان آزاد و رها پس از یک سال بازگشت به میهن هنوز به جرمشان رسیدگی نشده ؛ نیز باید به جرمشان رسیدگی و در دادگاه حاضر شوند ! اگر رئیس جمهور سابق را به دادگاه می کشید و می خواهید بفهمانید که این نظام با هیچ کس شوخی ندارد پس چرا پس از 4 سال هنوز رئیس جمهور اسبق را به دادگاه نمی کشانید مگر جرم آنها سبک تر بوده !!!

پرداختن به مجرمین اقتصادی و فتنه از پرداختن به دادگاه احمدی نِژاد به نظر مهم تر می رسد ؛ امید است دادگاه قضا هم چنان دادگاه احمدی نژاد را به تاخیر نی اندازد دادگاه مجرمان دیگر را نیز به تاخیر نیندازد.
اگرچه بنده از همه ی اقدامات احمدی نژاد دفاع نمی کنم بالطبع ایشان اشتباهاتی داشتند و باید پاسخگو باشند اما مساوات نیز باید رعایت شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۰۴
حامد برزگر

نظرات  (۱)

۱۴ آذر ۹۲ ، ۲۰:۱۳ مقرّ عشّاق الشّهادة
سلام همسنگر
خداخیرتون بده
آیا تا به حال دوکوهه رفته اید؟؟؟
اگر که نه، یه سفر مجازی گذاشتیم
هزینش هم خیلی اندکه
یا زهرا(س)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی