همنشین دل

ای همنشین من در این دنیا،تو تمام غم های مرا بخاطر بسپار وهمیشه در اندیشه ات نگهدار و به تاریخ بگو که عده ای همیشه بدنبال حقندونخواهند گذاشت که مستکبران بر مسثضعفان وپابرهنگان حکومت کنند.

رو نمایی از دشمن

يكشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۲، ۰۶:۵۴ ق.ظ

در این چند روز اخباری به گوش می رسد که شاید برای افرادی اندکی ناجوانمردانگی آمریکا را نشان می دهد از این جهت واژه نا جوانمردانه را به کار بردم چون صدا و سیما در مورد قضیه توافق نامه به گونه ای عمل کرد که هم وطنان مان در سراسر ایران فکر کردند تمام مشکلات با توافق ژنو حل شد و آمریکا دوست و همیار ما در اجرای امور کشور هست و حتی برخی این گونه اظهار نظر کردند که ما آمریکا را بخشیدیم ٰ امیدواریم امریکا نیز ما را ببخشد .

اما این نتیجه و برخورد امریکا از توافق نامه عادی و قابل پیش بینی بود ٰ  دولتی که   در حد چند دقیقه بعد از توافق حتی حق غنی سازی را به رسمیت نمی شناسد چطور باور می کنیم که چنین دولتی بقیه توافق را بپذیرد .

البته این توافق نامه برای امریکا لازم و وسیله ای بود برای اعاده حیثیت خود در جهان و منطقه  . حتی شاید متن و نوشته ای که امضای چندین کشور دنیا به زیر ان است تا بر علیه کشور ایران جنگی به راه بیندازد.کسانی که فکر کردند آمریکا به فکر ایران است و فقط و فقط بخاطر مسئله ی هسته ای در حال مذاکره هست اشتباه کردند و شاید در جهلی گرفتار بودند که حال این جهل ٰ جهل مرکب نیست .آمریکا منافع و هیمنه خود را با وجود کشور ایران در خطر دیده بود و با راه انداختن قضیه هسته ای بدنبال از بین بردن ایران بود چنان که در وضعیت فعلی بهانه هایی دیگر را برای انجام چنین اقدامی آغاز کرده است  و حال خط مقدمی که از بین رفته است. 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۴
حامد برزگر

نظرات  (۱)

غنچه از خواب پرید وگلی تازه به دنیا آمد
خار خندیدو به گل گفت سلام
وجوابی نشنید!!!
خار رنجید ولی هیچ نگفت...
ساعتی چند گذشت گل چه زیبا شده بود
دست بیرحمی آمد نزدیک
گل سراسیمه ز وحشت افسرد
لیک آن خاردرآن دست خزید
وگل از مرگ رهید...صبح فردا که رسید
خار باشبنمی از خواب پرید
گل صمیمانه به او گفت: سلام...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی