همنشین دل

ای همنشین من در این دنیا،تو تمام غم های مرا بخاطر بسپار وهمیشه در اندیشه ات نگهدار و به تاریخ بگو که عده ای همیشه بدنبال حقندونخواهند گذاشت که مستکبران بر مسثضعفان وپابرهنگان حکومت کنند.

اظهارات جک استراو

پنجشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۲، ۰۶:۲۷ ب.ظ
شاید این روزها اگر کمی به اظهارات جک استراو توجه کنیم احساس اینکه انگلیس دیگر دشمن جمهوری اسلامی به حساب نمی آید به امثال من  دست بدهد و یا اینکه در خاطرمان بگذرد که این جک استراو با جک استراو سال 82 زمین تا آسمان تفاوت دارد و جک استراو به اصطلاح ما  توبه کرده است .اما ضرب المثلی است که این توبه را معنی و تفهیم می کند توبه گرگ مرگ است ٰ 
1-اگر امثال جک استراو به ایران می آیند و با خانواده شهدای ترور دیدار می کنند و ماهیت گرگ صفتانه خود را پنهان می کنند بخاطر این است که استراتژی دشمن تغییر کرده است و فهمیده است اگر بخواهیم بر ایران مسلط شویم باید قلب ایرانی را دریابیم باید فکر ایرانی را تغییر دهیم و فکر ایرانی و ذهن ایرانی تصور  دشمن داشتن را از خودش دور کند. دشمن بودن امریکا و انگلیس را توهم بداند .توافق ژنو ؛ اظهارات دوستی مابانه جک استراو ؛ مخالف نبودن امریکا در دور قبلی مذاکرات و سپردن نقش مخالف به دولت فرانسه  را می توان از تغییر استراتژی دشمن در شرایط کنونی دانست - البته فرانسه اجر مخالف بودنش را هم گرفت-
2-تفسیر هر کدام از انها نیازمند نوشتاری است اما اسف بارتر اینکه عده ای در درون کشور  در زمین دشمن بازی می کنند و دم از حذف شعار مرگ بر امریکا می زنند.که این اقدام نیز در همین راستا بوده است.
 3-اینکه چرا جک استراو را برای رساندن این پیام  انتخاب کرده اند نیز سیاست خبیثانه ی انگلیس را نشان می دهد . از طرفی مردم ایرانخاطره خوشی از جک استراو و تیم انگلیسی سال 82 و تیم رو در روی  روحانی دیروز  رئیس جمهور فعلی ایران ندارند؛  اگر جک استراو را انگلیس 82 نشان دهند و همین جک استراو یا انگلیس 82 را به ایران بفرستند و او علیه مواضع و اظهارات خود صحبت کند قطعا ذهنیت ایرانی تغییر می کندو آنها به اهداف خود براحتی می رسند  از طرف دیگر جک استراو در انگلیس کاره ای نیست و اگر قول و قراری یا حرفی بزند حرف او در انگلیس خریدار ندارد پس اگر او در ایران حرفی هم بزند صرفا جهت دوستی ظاهری است.  با فرستادن جک استراو به ایران و اظهار دوستی او به ایران  بزرگراه باز گشایی سفارت آماده بهره برداری می شود حال اینکه با این بزرگراه می توان با چه سرعتی حرکت کرد بمانذ برای وقت دیگر!!!
اظهارات جک استراو هویجی است برای خرگوش و در پی هر هویجی در عالم سیاست چماقی است ؛ ان چماق نیز در دستان نتانیاهو نخست وزیر رژیم نحس و حرامزاده است.

 کسی نباید دچار این توهم شود که دشمنان انقلاب اسلامی، امروز از دشمنی خود منصرف شده اند.البته ممکن است هر دشمنی ناچار به عقب نشینی شود ولی نباید از دشمن و جبهه دشمن غافل شد و نباید لبخند دشمن را جدی گرفت و فریفته آن شد.
امام امت 19 دی ماه 92

افرادی که می گویند هنر ارزشی و غیر ارزشی ندارد جواب بدهند:
 فیلمی که در راستای استفاده از مواد مخدر ساخته می شود با فیلمی که در راستای تبلیغ دین اسلام است تفاوتی ندارد ٰ آیا آن هنرمند با این هنرمند یکی است ؟!!  اگر می خواهید رای جمع کنید رک و راست بگویید می خواهیم رای جمع کنیم چرا می گویید هنر ارزشی و غیر ارزشی نداریم .
اگر هنر ارزشی و غیر ارزشی نداریم پس یک باره بگویید ماهواره با فیلم های مستهجنش با تلویزیون صداوسیمای خودمان یکی است و هردو هنر هست و هر دو را باهم مخلوط کنیم بدهیم به خورد جماعت که نوش جان کنند ؟!!!  نظارت را از صدا وسیما حذف کنیم و هر کس از سر راه می رسد و هر چرت و پرتی که می سازد را از صدا وسیما پخش کنیم و بگوییم این هنر است و تفاوتی بین این دو نیست ؟!! 
اگر قصد چنین کاری را دارید بیایید رک و راست حرفتان را بگویید . 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۹
حامد برزگر

نظرات  (۲)

۲۰ دی ۹۲ ، ۲۰:۱۳ هادی نیاکی
با سلام
با شعری تقدیم به حاج محمود کریمی عزیز به روزم.
تشریف بیاورید.

پاسخ:
پاسخ:
باسلام.چشم.
۲۱ دی ۹۲ ، ۰۴:۴۹ مصطفی قاسمی
سلام بر حامد
اسف بارتر اینکه...

پاسخ:
پاسخ:
سلام بر آقا مصطفی.چی بگم دلم خونه از ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی