همنشین دل

ای همنشین من در این دنیا،تو تمام غم های مرا بخاطر بسپار وهمیشه در اندیشه ات نگهدار و به تاریخ بگو که عده ای همیشه بدنبال حقندونخواهند گذاشت که مستکبران بر مسثضعفان وپابرهنگان حکومت کنند.

تقصیر ماست

جمعه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۰۰ ق.ظ

مهدی جان سلام ، هفته ها آمد و یک سال شد، سالها آمد و کودکان،جوان شدندوجوانها پیر و پیرها به دیار باقی شتافتندو هنوز تو نیامدی ؟!!

تقصیر تو نیست

تقصیر ماست، هفت روز هفته ها ، شش روزش را صرف کار خودمان می کنیم و روز هفتم در برنامه ی خود نوشته ایم تعطیل و استراحت !!!

تقصیر ماست که جمعه را با نام ویاد خوای صبحش می شناسیم نه با یاد تو ، جمعه را با تفریحات عصرش می شناسیم نه با غروب دلگیر نیامدنت!!!

تقصیر ماست که همه روز و شب می دویم تا خودرویمان شود "پرادو" ، تا مبلمان منزل شود مثل همسایه ، تا یخچالمان شود دو درب، تا لوسترمان شود 12 چراغ ، تا رنگ قالی مان شود 7 رنگ ، تا تلویزیون مان شود ال سی دی !!!

تقصیر ماست که یادمان رفت وظایفی داریم از این خانه تا آن خانه ، یادمان رفت دین نماز و روزه نیست ، یادمان رفت آمده بودیم کاروانسرا ، همان جا خانه ای ساختیم و مشغول رقابت شدیم !!

تقصیر ماست تا جمکران هم که آمدیم نه برای تو ، برای حاجت خودمان آمدیم!!

تقصیر ماست که یادمان رفت که حسین زمان تنهاست و فریاد هل من ناصرش هویداست و همچنان منتظر !!!

آقا جان تقصیر ماست که یادمان رفت که زهرا برای علی پشت در رفت یادمان رفت فاطمه برای امام زمانش این چنین کرد و ما این چنین دست روی دست گذاشته ایم

تقصیر من است  که هر هفته نامه ی من گدا را اشک آلود میزنی ورق ، ولیک من هنوز با تغییر طبیعت ، تغییر نکرده ام.


آرمان گرایىِ جوان ایرانىِ ما عبارت است از ترسیم آینده یى با این خصوصیات. ما نظام و کشورى مى خواهیم که پیشرفته باشد و مردم آن دانشمند و بیدار و زنده باشند؛ غفلت زده و خواب آلوده نباشند؛ کشور برخوردار از عدالت باشد؛ مبراى از فساد باشد؛ طبقه ى اشراف بر آن حاکمیت نداشته باشد - چه اشراف سنتى، چه طبقه ى جدیدى که ممکن است اسمشان اشراف نباشد، اما در واقع اشراف باشند و به قول آقایان از رانت هاى گوناگون اقتصادى استفاده کنند - برخوردار از قدرت و استحکام سیاسى باشد؛ و همه ى اینها الهام گرفته ى از معارف دین و اسلام عزیز باشد. اسلام این ظرفیت را دارد که اینها را به ما تعلیم دهد.امام امت

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۵
حامد برزگر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی