همنشین دل

ای همنشین من در این دنیا،تو تمام غم های مرا بخاطر بسپار وهمیشه در اندیشه ات نگهدار و به تاریخ بگو که عده ای همیشه بدنبال حقندونخواهند گذاشت که مستکبران بر مسثضعفان وپابرهنگان حکومت کنند.

راه بهشت یا راه جهنم و لا غیر ...!

چهارشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۰۰ ب.ظ

در زمانی که علی (ع) بعد از خلیفه دوم در فهرست چند نفره خلافت قرار گرفت از او خواستند تا سیره خلفای پیشین و پیامبر و قرآن را بپذیرد تا به خلافت برسد علی (ع) فرمود : قران و سیره پیامبر را می پذیرم اما سیره خلفای پیشین را خیر . اطرافیان علی(ع) به او گفتند در حال حاضر قبول کن ولی بعد از آنکه خلیفه شدی به سیره خلفای پیشین عمل نکن ، علی (ع) زیر بار حرف آنها نرفت و نپذیرفت . آنجا و در آن موقف تاریخ بحث دین در حکومت بود در دوران شاه نیز عده ای از علما می گفتند چرا آرامش شهر را برهم میزنید و این چنین اظهار می نمودند که شاه را به چه دین و دیانت ؟!! شاه باید کشور را بگرداند شاه اگر این سیاست ها را ادامه دهد ما ژاندار منطقه هستیم و به این مضامین بر بالای منابر سخن می راندند.15 سال پیش هم عده ای غرب پرستیده می گفتند دین را به چه حکومت و حکومت را به چه دین ؟!! غافل از اینکه دین در غرب چه معنایی دارد و چرا غرب دین را کنار گذاشته ، چنین صحبت هایی را تکرار می کردند و فریاد دموکراسی شان گوش فلک را کر کرده بود که عاقبت هم مفهوم دموکراسی شان را در سال 88 به چشم دیدیم.

این روزها هم کم از این حرفها نمی شنویم که می گویند "بعضی ها که کار ندارند دچار توهم هستند و مدام غصه دین و آخرت مردم را می خورند در حالیکه نه می دانند دین چیست و نه می دانند آخرت چیست، فقط غصه می خورند." یا اینکه " بگذاریم مردم خودشان راه بهشت را انتخاب کنند، نمی‌توان با زور و شلاق مردم را به بهشت برد." این گونه اظهارات بوی گند لاشه ی مرده ی سکولاریست می دهد. سوال اینجاست اگر برای خدمت به خلق و آسایش مردم کاری می کنید در جهان بینی شما هدف آن چه چیزی است؟ هدف خدمت گذاری و آسایش و نوکر بودن مردم برای لذت بردن و فراهم نمودن بساط هوسرانی است یا رقصیدن و آواز ؟!! در روایات و جهان بینی اسلام آسایش خلق و برقراری عدالت هدفی جز عبادت خداوند نیست و عبادت خداوند است که منجربه بهشت رضوان الهی می شود. اگر غصه دین مردم را نمی خورید پس برای چه می خواهید عدالت برقرار کنید برای چه می خواهید مردم در رفاه باشند در دین ما ، این جهان مقدمه ای است در جهان اخری ، حال اگر در دین شما برقراری عدالت برای کسب رای و مقام و ثروت است ما را باشما کاری نیست " لکم دینکم ولی دین "

اگر می خواهید با این گونه اظهارات دو پهلو از طرفی سکولاریست را ترویج کنید و از طرفی حمایت مردمی خود را ازدست ندهید اشتباه کردید. در اسلام دولت وحاکمیت وطیفه اش این است که راه بهشت راهموار کند یا بهتر بگویم راه عبادت حق تعالی را هموار کند . هر اقدام اجرایی که انجام می گیرد یا راه بهشت را هموار می کند یا راه جهنم را ، یا حق است یا باطل ، ما بین حق و باطل اقدامی معنا پیدا نمی کند این چیزی است که در نظام ارزشی ما وجود دارد !

اللهم الجعل عاقبت امورنا خیرا ...


 

من موندم آقایان فرهنگی در سال فرهنگی همه ی دغدغه شان شده رفع فیلتر فیسبوک و یوتیوب ، حالا اگر این دوسایت رفع فیلتر بشه ، بعدش چی میشه دغدغه شان؟!!

در ضمن حضرت علی در بازار شلاق به دست بود، علت شلاق دست گرفتن چیست؟!! آیا جز فراهم کردن فضایی برای پرستش خداوند بوده است؟!!


 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۱
حامد برزگر

نظرات  (۲)

اظهارات دو پهلو!
http://www.shabanali.com/ms/?p=4155

پاسخ:
پاسخ:
سلام.متنی که در این لینک هست رو قبول ندارم افشین!
مختصری با رئیس جمهور/جشن مردمی در ساختمان وزارت کشور؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی