همنشین دل

ای همنشین من در این دنیا،تو تمام غم های مرا بخاطر بسپار وهمیشه در اندیشه ات نگهدار و به تاریخ بگو که عده ای همیشه بدنبال حقندونخواهند گذاشت که مستکبران بر مسثضعفان وپابرهنگان حکومت کنند.

پول آتیش زدن

چهارشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۲۹ ب.ظ
بزرگی می گفت : در زمان طاغوت ، افرادی بودن میومدن پول آتیش میزدن ، مردم هم نگاشون می کردن ، البته در عمق نگاه مردم جیزی نبود جز این گفته : " زیادیش کرده " اما الان هم کسانی هستند که با زمان همین کار را می کنند و زمان را به آتش می کشند اما غافل از اینکه زمان ارزشش بیشتر از پول هست و اگر بخواهم مادی گرایانه بگوییم از زمان ، پول بدست می آید، اگر زمانی نباشد پولی هم نیست و افسوس که مردمی نیستند که بگویند "زیادیش شده " و احمق شده است!

پ.نوشت : دانشجویان عزیزی که در هوای گرم تابستان روزه می گیرند و برای ارشد صنایع می خونند چند نکته را توجه کنند:

1- به هیچ وجه کیفیت را فدای کمیت نکنید ، شما به کیفیت درس هایی که می خوانید در پاییز به شدت نیاز دارید اگر حال سر سری درس ها را می خوانید ، در پاییز مجبورید زمانی که بقیه برای تست می گذراند شما برای مفهوم درس می گذارید.

2- در تابستان بیش از حد به روی خودتان فشار نیارید چرا که اغلب دانشجویان در پاییز مفاهیم را فراموش می کنند و در پس فراموشی نا امیدی می آید که این ناامیدی معلول فشار زیاد ساعات مطالعه زیاد است.و در این در حالیست که دانشجویانی هستند که تابستانی ملایم دارند و انتظار بالایی از خود ندارند و در پاییز براحتی درس ها را بدون فشار ادامه می دهند.انتظار خود را از خود واقعی کنید

3- درس زبان ، درسی است که در بلند مدت نتیجه می دهد، انتظار نداشته باشید که پس از دو هفته همه ی کلمات را از بر باشید.زبان پس از دو ماه نتیجه می دهد.به هیچ وجه از زبان دست نکشید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۸
حامد برزگر

نظرات  (۲)

۱۹ تیر ۹۳ ، ۰۷:۰۳ احسان عابدی
سلام علیکم
لطفا اگه میشه یه راهنمایی هم برا اونایی که تو ماه رمضان تابستون برا دکتری ادبیات میخونند ارائه کنید. خیلی ممنون

پاسخ:
پاسخ:
سلام.آقا احسان .کسایی که برا دکتری ادبیات می خونند، نیاز نیس خیلی تلاش کنن.چون تو رشته ادبیات پایداری کسی شرکت نمی کنه جز احسان عابدی!!!!؟
سلام حامد جان
کی این بحث مهاجرت شما به بیان کامل میشه؟
منتظر پست های جدید هستم
خدا نگهدارت
پاسخ:

سلام.

ان شاء الله درست میشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی