همنشین دل

ای همنشین من در این دنیا،تو تمام غم های مرا بخاطر بسپار وهمیشه در اندیشه ات نگهدار و به تاریخ بگو که عده ای همیشه بدنبال حقندونخواهند گذاشت که مستکبران بر مسثضعفان وپابرهنگان حکومت کنند.

دوره اعلی حضرت ...

چهارشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۶ ق.ظ

از میدان ولیعصر تا چهار راه ولیعصر پیاده اومده بودم کفشم هم تنگ بود دیگه توان راه رفتن نداشتم، به پارک که رسیدم قصد کردم کمی استراحت کنم به زور یه صندلی بدون زوج خوشبخت خوشوقت پیدا کردم، آخیش، راحت شدم، چند دقیقه گذشت از شانس بد ما یه پیرمرد 70 ساله صاف اومد کنارم نشست ، با لهجه گفت سلام جووون خبی (خوبی)؟؟

-         دانشجویی؟

-         آره

-         کدوم دانشگاه؟

-         پلی تکنیک.

-         یادش بخیر ، من سال 48 دانشجو بودم، همین پلی تکنیک، خانوما با مینی ژوپ میومدن دانشگاه! به خدا قسم اگر ما نگاه می کردیم! ظهر که می شد میومدیم چهاراه کالج، یه ساندویچ می خریدیم با یه عرق 5 درصد

-         حالا منم تو دلم می گفتم این دیگه کیه خدایا! کلی هم حالا قراره برامون حرف بزنه!

-         تو  همون حینی که به ریش هام نگاه می کرد گفت من از اول دوره بلوغم تا الان مو رو صورتم در نیومده! صافه صافس. گفت یادش بخیر زمان محمد رضا موز رایگان بهمون می دادند! پرسید یه دفعه که چندتا جی اف داری؟

-         گفتم حاجی هیچی! گفت جوون، از جوونی لذت ببر دیگه جوون نمیشیا!

خارج از مباحثه ای که نشون از عمق فرهنگی و تغییر فکری مردم ما هست آنچه منجر به فراموشی آرمان ها و توهین به نظام میشه آزادی بی حد و حصر و لاابالی هست.


فیلم شروع شده بود و تماشاگران به پرده سینما زل زده بودند تنها سفیدی بود در تاریکی سینما، یک دقیقه گذشت، دو دقیقه تا 8 دقیقه ! مردم خسته شده بودند و در حال ترک سینما بودند که دوربین به سمت پایین حرکت کرد ، تصویر جانباز قطع نخاعی را نشان می داد که جز نگاه به سفیدی سقف چاره ای نداشت، زیرنویس فیلم شروع شد ، این تنها 8 دقیقه از نگاه اجباری جانباز به سفیدی سقف بود که شما تحملش را نداشتید.


نظرات  (۱)

۰۵ مهر ۹۴ ، ۲۲:۳۰ عبدالرضا هادیزاده
خخخخخخخخ....
پاسخ:
خخخخخخخخخ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی