همنشین دل

ای همنشین من در این دنیا،تو تمام غم های مرا بخاطر بسپار وهمیشه در اندیشه ات نگهدار و به تاریخ بگو که عده ای همیشه بدنبال حقندونخواهند گذاشت که مستکبران بر مسثضعفان وپابرهنگان حکومت کنند.

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۰ ثبت شده است

دیروز ظهر شنیدم که فرعونی دیگر سقوط کرد فرعونی که معترضان خویش را در روز های آغازین به تمسخر گرفت و به آنها میگفت من هم در اعتراضات شما شرکت خواهم کرد فرعونی که میخواست در چند روز آینده ۴۲سالگرد حکومت خود را بگیردوآن کسی نیست جز قذافی اول سخن من با پادشاهان عرب است که درس عبرت گیرید وبه سران مستکبر عالم وابسته نباشید که یک روزی نوبت به شما خواهد رسیدالبته بعد از به پیروزی رسیدن مردم لیبی باید جوانان لیبی مراقب اوضاع واحوال باشند که کسانی به بهانه عمران وآبادی از نفت بهره نبرند

البته من در مورد مسائل لیبى نگرانم. در لیبى، سیاست غرب، سیاست بسیار رذیلانه و موذیانه‌اى است. اینها از قیام مردم سوءاستفاده کردند. براى آنها، ماندن و جا پا باز کردن در لیبى خیلى مهم است. اولاً مسئله‌ى نفت لیبى است که برایشان مهم است، ثانیاً فضاى وسیع این کشور است که میتوانند در جاهاى مختلفش پایگاه بزنند، ثالثاً اشراف بر کشور مصر و کشور تونس؛ دو تا کشور انقلابى .(امام خامنه ای در دیدار مسئولین نظام )

نکته دیگر که قابل ذکر است بعد از خروش وبیداری مردم منطقه دراین ۵ماه حال نوبت مردم ایران است که علیه رژیم صهیونیستی فریاد مرگ بر اسراییل ومرگ بر آمریکا سر دهند وعظمت وبزرگی خود را به نمایش گزارد وباعث دلگرمی مردم منطقه وفلسطین شوند.

۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ شهریور ۹۰ ، ۱۱:۲۴
حامد برزگر