همنشین دل

ای همنشین من در این دنیا،تو تمام غم های مرا بخاطر بسپار وهمیشه در اندیشه ات نگهدار و به تاریخ بگو که عده ای همیشه بدنبال حقندونخواهند گذاشت که مستکبران بر مسثضعفان وپابرهنگان حکومت کنند.

۶ مطلب در آذر ۱۳۹۰ ثبت شده است

وای بر حال کسانی که ادعا می کنند آمریکا و انگلیس حقوق بشر را می فهمند و بدنبال اجرای قوانین هستند به آنها بگویید ما فراموش نخواهیم کرد فرود هلی کوپتر آمریکایی را بر روی کنسولگری ایران در اربیل و صداهایی که شنیده میشد مبنی بر اینکه این کار دستور صریح بوش بوده است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۰ ، ۰۸:۰۴
حامد برزگر
وای بر حال کسانی که ادعا می کنند آمریکا و انگلیس حقوق بشر را می فهمند و بدنبال اجرای قوانین هستند به آنها بگویید ما فراموش نخواهیم کرد فرود هلی کوپتر آمریکایی را بر روی کنسولگری ایران در اربیل و صداهایی که شنیده میشد مبنی بر اینکه این کار دستور صریح بوش بوده است.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۰ ، ۰۸:۰۴
حامد برزگر
تقریبا دو هفته میشه که دانشجویان دانشگاه های تهران در اعتراض به سیاست های انگلیس در ایران معترض بوده وتجمعی را در درب سفارت یا باغ قلهک دزدی برگزار نموده که دانشجویان پس از یک ساعت تصمیم گرفتند وارد سفارت روباه پیر شوند....

این رخداد که مخالفان وموافقانی دارد در این نوشته قصد دارم نظرات مخالفان وموافقان را بصورت خلاصه به نگارش در آورم.

نظر مخالفان :

۱-مگر مملکت قانون ندارد که هرکس اعتراض دارد با قانون مشکل خود را حل کند.دانشجویان باید از نمایندگان مجلس در خواست میکردند تا ایران با بریتانیا صغیر رابطه نداشته باشد مگر اول انقلاب است که به سفارت یورش برد؟؟!!

۲-به سفارت یورش بردید حال به چه چیزی رسیدید جز اینکه در عرصه بین المللی گاف دادیم و حتی چین وروسیه علیه ما رای داند در مورد این قضیه!!!

۳-با توجه به این قضیه ایران در سطح جهان به عنوان متجاوز  معرفی میشود.

نظر موافقان:

۱-ما با کسی که رابطه با او جز جاسوسی فایده برای ما ندارد نمی خواهیم ما با کشور هایی که رابطه با آنها رابطه گرگ ومیش نیست می خواهیم .

۲-با اینکار ما خشم و انزجار خود را به جهانیان و همه کشور هایی که فکر میکردند ما دوست داریم که با مستکبران رابطه داشته باشیم فهماندیم که خیر ما با هیچ مستکبری دوستی ورابطه نخواهیم داشت.

۳-در سال ۵۸ مگر دانشجویان سفارت آمریکا را تسخیر نکردندو امام آنها را تایید نکردند پس حالا تسخیر سفارت اشتباه است مگر اسلام تفاوت می کند؟!!

۴-اینکه ما متوانستیم این کار را از طریق مسئولین پیگیری کننم درست است اما مسئولین یک سری کارها را بخاطر دیپلماسی نمی توانند انجام دهند..

احتمالا ادامه دارد.....

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۰ ، ۱۹:۵۰
حامد برزگر
وقتی غدیر با دسیسه سیاست بازان، به فراموشی سپرده شد فاجعه عاشورا کلید خورد .محرم عزای نادیده گرفتن غدیر است!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

زمانه عجیبی است!برخی مردمان امام گذشته را عاشقند،نه امام حاضر را !میدانید چرا ؟چون امام گذشته را هرگونه بخواهند تفسیر می کنند ...اما امام حاضر را،باید فرمان ببرند...! و کوفیان عاشورا را این گونه رقم زدند...!

۶ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۹۰ ، ۰۸:۳۳
حامد برزگر
در ابتدا به تعریف جنبش می پردازیم :جنبش یعنی حرکت در اجتماع با هدفی خاص و آگاهی ورهبری تعیین شده

جنبش دانشجویی به معنی حرکت دانشجویی با هدف حفظ آرمان ها و جلوگیری از اتحراف .

رمز بقای جنبش دانشجویی بخاطر ویژگی های زیر است :۱-تحلیل و آگاهی ۲-بصیرت ۳-عدم وابستگی به حزب وجناح ومنابع ثروت۴-آرمان خواهی

یعنی اینکه دانشجو باید تحلیل سیاسی داشته باشداز اطراف خود باخبر باشدببیند چه اتفاقاتی رخ می دهد با تیز بینی و بصیرت خود اگر انحرافی را در مسئولی دید با حرکت خود به او یاد آور شود .بدون آنکه از کسی بترسد یا با کف وصوت کسی خوشحال شود. اگر این ویژگی ها را حفظ کرد آنوقت مانند استخوان در گلوی دشمن می باشد نه اینکه به حزب وجناحی وابسته باشدوبدون هیچ آگاهی سیاسی موضع بگیرد که اینجا نقطه افتراق بین حزب و جنبش دانشجویی است .

در  حال حاضر دو خطر جنبش دانشجویی را تهدید می کند

۱-تحت تاثیر قرار دادن دانشجو با احساساتش

۲-دانشجو را سیب زمینی بار بیاورد و از سیاست دور نگه دارد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آذر ۹۰ ، ۰۶:۳۶
حامد برزگر
تو این روزها که بعضی از عزیزان که می فرمایند بنده سرم شلوغ بود.اتفاقاتی رخ داد.کلینتون مصاحبه کرد وگاف داد .آمریکا تهدید کرد .امام با تهدید جواب دادند .اسرائیل از حمله ترسید .آمانو گزارش باور نکردنی داد.اصلاحات سناریو اش را رو کرد .ترکیه به سوریه فشار آورد .عرب ها دیکته ی آمریکا را خواندند در اتحادیه عرب.کرسی نشینان سبز حقوق مادام العمر میخواستند.بعضی ها بخاطر رای درخواست کاهش رابطه با انگلیس دادند.-بماند که ما هم خوشمون اومد-جوانفکر را گرفتند اما با ...آزاد شد.وخلاصه هیچ امروز شهادت شهید شهریاری ....

. حالا در همین قضیه‌ى این ترورها، من عقیده‌ام این است که بچه‌هاى تشکلهاى دانشجوئى در این قضیه کوتاه آمدند؛ یعنى کم‌عملى نشان دادند. باید این قضیه را بزرگ میکردید. البته نه اینکه بزرگ کنید - چون خودش بزرگ است - همان جور که هست، منعکس میکردید. ما حتّى ندیدیم تشکلهاى ما پوستر این شهدا را هم چاپ کنند، منتشر کنند، پخش کنند، یادمان اینها را نگه دارند. نه، این موضوع اصلاً نباید فراموش شود؛ این کار کوچکى نیست.«امام امت»


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آذر ۹۰ ، ۱۲:۲۵
حامد برزگر