همنشین دل

ای همنشین من در این دنیا،تو تمام غم های مرا بخاطر بسپار وهمیشه در اندیشه ات نگهدار و به تاریخ بگو که عده ای همیشه بدنبال حقندونخواهند گذاشت که مستکبران بر مسثضعفان وپابرهنگان حکومت کنند.

۱۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۱ ثبت شده است

تقریبا 3 ماه از سال با نام تولید ملی گذشت بنده که ندیدم تشکل ها یا دانشگاه ها حداقل کاری برا نام سال  بکنند چرا البته فراموش کردم احتمالا چند تا جلسه با همین موضوع برگزار شده و گزارشش رد شده ؟؟!!و بنرش نصب شده !!؟

از اول سال مجلس که دنبال بودجه بود و بعدش هم که دنبال تشکیل فراکسیون ، دولت هم با زودتر شروع شدن فضای انتخابات  ( توسط بعضی ها) وارد فضای حاشیه ای میشه پس سال هم تموم میشه و سال تولید ملی هم فقط شعارش ماندنی میشه

قصد وهدف بنده از این چند خط این بود که تاثیر خرید کالاهای ملی توسط مردم بر تولید ملی را بررسی کنم.

اگر مردم کالاهای داخلی را خریداری نمایند تقاضای کالای خاص افزایش می یابد، واین اتفاق عرضه کننده را وادار می کند برای سود بیشتر تولید کالای خود را افزایش دهد .

اما در بلند مدت چه اتفاقی رخ می دهد :

در بلند مدت وقتی سرمایه گذاری متوجه شود که صنعت کالای خاص سود بیشتری دارد متمایل به سرمایه گذاری در آن صنعت می شود و این اتفاق باعث می شود صنعت خاص سیر شده می شود

تا الان فقط سرماییه گذار سود می برد

اما وقتی صنعت سیر شده رخ دا  آن صنعت گری موفق تر است که با منابع ارزان و کم اهمیت بهترین کالا را تولید کند و در عرصه رقابت کیفیت حرف اول رو می زنه

و باوجود  این فضای رقابتی مشتری کالایی را می خرد که بهترین کیفیت را دارد و تولید کننده هم اجازه ورود کالای خارجی را به آن صنعت نمی دهد.

پس مردم اگر کالای داخلی را بخرند قطعا صنایع خارجی رو تحریم کردیم و این تحریم باعث از هم فروپاشیدن حکومت هایشان خواهد شد و استقلال خود را مقتدرانه حفظ خواهیم کرد


همنشین اول : تبریک میگم به وزارت اطلاعات !!؟جاش بود دانشجوها فعال تر عمل می کردن.

همنشین دوم : آخر ماه رجب فرا رسید و ما کاری نکردیم .

همنشین سوم : راستی آقای خاتمی گفته نمی خواد بیاد کاندید بشه و جریان جنبش سبز رو قبول نداره




۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۱ ، ۱۰:۵۸
حامد برزگر
میخوام از مظلومیت امام امت  بنویسم که سید حسن نصرالله  نیز زودتر ازما به این مظلومیت پی برد چرا مظلومیت ؟؟

مظلومیت برای اینکه آقا در کوچکترین مسائل نیز باید برای ما راه و چاه بچیند و شان خود را  از ولی فقیه پایین بیاورد و ازخود مایه بگذارد نمونه اش را می توان در دیدار دیروز ایشان جستجو کرد که بعد از چندین بار که ایشان تاکید به قانون نظارت بر نمایندگان  مجلس داشتند این بار وارد جزئیاتی شدند!

حضور نامرتب و غیر مفبد در جلسات و کمیسیون ها از جمله گرفتاری هایی هست که مجلس نهم سعی کند آنرا واقعا برطرف نماید.

امام امت

البته ایشان در دیدار دیروز پاسخ برخی تابوشکنی ها(سوال از رئیس جمهور ) و حرف های  بدون سند فرزند شهید(!) را نیز دادندو هزینه ایی که این فرد برای نظام  باقی گذاشتند !

متوجه باشید که شما از پشت بلندگوهای ملی حرف می زنید و لازم است از تعرض به آبروی دیگران ،بیان اتهاماتی که ثابت نشده است و طرح مسائل خصوصی افراد به شدت پرهیز کنید.

نباید به اسم استقلال مجلس درباره هر مسئله ای به دولت معترض شد مجلس اگر نظر مخالفی دارد می تواند با پرهیز از اینگونه برخورد های نامفید در آن زمینه قانون بگذارد.

امام امت 91/3/24


همنشین اول : کم مونده آقا ییاد بگه شما چیکار کن شما چیکار نکن .

همنشین دوم : ببین خود ما هم مقصریم هیچ وقت به این دوستان تو این مسائل انتقاد نکردیم؟؟!

همنشین سوم : راستی جواب بعضیا دیگه هم دادند آقا !

یرخی با گوشه و کنایه میگویند دنیا را در مقابل نظام قرار ندهید اما این سخن از سر نیاندیشیدن است

همنشین اول : منظورشون همین آقاییند که با نوه امام جلسه گذاشتند ؟؟! من نمیدونم .


سید حسن نصرالله : از روی تجربه سی ساله ام میگویم که رهبر ایران از جانب خداوند تایید شده اند و برای سخنم دلایل زیادی دارم که میتوانم روزها درباره آن صحبت کنم.

در جهان وبلکه در کره زمین کسی را با علم  حکمت شجاعت و مدیریت عقلانی رهبری ایران نمیشناسم..... من وتمامی دوستانم در دلمان نسبت به ایشان مهر وعطوفت داشته وبه ایشان معتقدیم.




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۱ ، ۱۳:۲۴
حامد برزگر

در سه سال پبش آقای محتشمی پور زمانی که در حال فعالیت در کمیته صیانت از آرا بود این گونه قانونی بودن کمیته صیانت از آرا را توجیه کرد ."زمانی که من وزیر کشور بودم در زمان امام ، گفتن 100 صندوق تهران را ابطال کنید بنده مخالفت کردم و کمیته ای تشکیل دادیم و 5 نفره و یک نفر نماینده امام بود و این کمیته  آرا 100 صندوق را بررسی کرد و مشکل حل شد"

اما سوال بنده آقای محتشمی پور عزیز،بنده علاقمند به شما هستم .

اولا این ماجرا مربوط به قبل از انتخابات بود یا بعد از انتخابات ؟؟!! که شما قبل از انتخابات در فروردین 88 کمیته تشکیل دادید

دوما در آن زمان اختلاف بین دو نهاد دولتی وزارت کشور و شورای نگهبان بود سه سال پیش قصد فضاسازی تقلب را داشتید یا اختلاف بین دو نهاد دولتی بود .چون آمارها نشان میداد که بازنده اید میخواستید کمیته صیانت از آرا تشکیل دهید و انتخابات 30 ساله  نظام را زیر سوال ببرید ؟؟! اعتماد مردم را به نظام کم کنید ؟؟!!

از نامه بی سلام گرفته تا مصاحبه کاندیدای مورد حمایت .از خطبه های نماز جمعه گرفته تا نامه کاندیدا مورد حمایت به رهبری

همه وهمه از رمز آشوب سخن می گویند


همنشین1 : دیدی من گفتم این پسره بی جهت فوتبال با تلویزیون را نمیاره

همنشین2 : حالا مگه چی شده

همنشین 1 : دیشب هنگام اذان تلویزیون "جمهوری اسلامی" اذان رو زیرنویس نکرد هیچی گزارشگر فوتبال هم التماس دعایی نگفت اصلا ما تو کشور اروپایی بودیم دیشب


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۱ ، ۰۷:۲۸
حامد برزگر
2 روز پیش  سومین سالگرد روز عزای سبز پوشان مشکی پوش بود این اصلاح طلبانی که در انتخابات مجلس بازی رو سه ، هیچ باخته بودند دوباره صدایی از آنها بیرون آمد اما صدایی که با بغض شکست در انتخابات مجلس ، همراه بود.چند نکته :

1)قابل توجه کسانی که نوه امام رو تحویل می گیرند بدونند که هنوز یک سال به انتخابات مانده و این طبق فرمایش امام امت بر خلاف مصلحت کشور و نظام هست هرچند این آقایان برای انتخابات 88 هم همینطور برنامه ریزی کرده بودند و در خطبه های نماز جمعه شان از رمز آشوب می گفتند و این فعالیت حتی توسط همسر محترمه شون پایه صندوق رای ادامه پیدا کرد .

2) قابل توجه کسانی که می خواهند وارد نظام شوند ابتدا رو راستی خود را به نظام نشان دهید سپس کاندید معرفی کنید . یادمان نرفته سکوت ننگین شما تا روز عاشورا و  مردم بهایی را امت خدا خواندید .

3)یادمان نرفته برای رسیدن به قدرت می خواستید نظامی را  که نانش را خوردید  برچینید.

4) یادمان نرفته اشک های آقایمان در نماز جمعه

5) یادمان نرفته بیانیه های پی در پی برای زمین گذاشتن فصل الخطاب بودن و دعوت به تظاهرات را

6)یادمان نرفته شرط گذاشتن برای انتخابات و نظام .

آقای .... وآقای ...... ما دل سپردگان سید علی مقابلتان خواهیم ایستاد


همنشین : این افراد که گفتن ما دلسوز نظامیم .کجا دلسوزی کردند؟

مگه ندیدی چند ماهه قبل می خواستند با آمریکا رابطه برقرار کنند تمام مذاکرات رو به هم بریزند.داشتند دلسوزی می کردند برا نظام؟؟؟!



۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۱ ، ۰۷:۰۴
حامد برزگر
وصیت نامه امام علی (ع) به فرزندش امام حسن (ع): (بخشهایی از نامه 31 نهج البلاغه)
پسرم سفارشت میکنم از خدا پروا کن و پیوسته به فرمان او باش
با پیاپی به خاطر اوردنش ,دلت را اباد کن
کدام رشته محکم تر از رشته بین تو و خداست ؟
اگر,اگر ان را محکم بگیری!
دلت را زنده نگه دار با یاد اوری
هوایش را بمیران با پارسایی
توانایش کن با باور
روشنایی اش ده با اندیشه
حقیرش کن با فکر مرگ
وادارش کن اقرار کند دنیا رفتنی است
وادارش کن با چشم باز ناگواری های دنیا را ببیند
وادارش کن واهمه کند از هیبت روزگار ,از تغییر حال و احوال ,از روز ها و شب ها ی تلخی که شاید در راه باشند...
هرچه میخواهی تنها از او بخواه
که دادن و ندادن دست اوست
مدام از او تقدیرهای خوب بخواه...
۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۱ ، ۱۷:۵۶
حامد برزگر
چه موقع این اتفاق می افتد؟؟!!

هنگامه ظهر در هنگام تماشای بازی فوتبال مشاهده خواهی کرد که تلویزیون زیر نویس می کند حسین در کربلا غریب و تنها کشته شد.


همنشین : من نمیدونم این رو برا چی نوشتی ؟!؟میشه برام بگی؟

ممکنه یه زمانی فکر کنی در حال انجام کاری برای رضای خدا باشی و در همان زمان حسبن در کربلا کشته شود پس در هر زمان به فکر فرو برو.کار را برای خدا می کنی یا کار خدا را راه می اندازی ؟

همنشین : یعنی عده ای برای اینکه عذاب وجدان نگیرندبه خودشون تلقین می کنند که این کار برا خداست ؟؟!

راسیتش به قول خودمون یه موقع هایی ما کارامون رو این طوری توجیه می کنیم .

همنشین دوم : این قضیه به تلویزیون چه ربطی داره ؟؟!

دیگه دیگه .

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۱ ، ۰۵:۳۶
حامد برزگر
می خواهم بنویسم از دست برخی مذهبی هایی که سالهاست بخاطر آنها دلم پرخون است جریان مذهبی که در هیچ کتاب جریان شناسی نیامده است.که خطر آنها از جریانات منحرف و سکولار اگر بیشتر نباشد کمتر نیست.

 مذهبی هایی که عرفان را گوشه گیری و انزوا می بینند نه عرفان امام . مذهبی های یقه بسته ی خشک و بی بخار که داد وفریادشان را در هیات میزنندنه بر سر  مستکبر و چپاول گر . آرمان خواهی  وعدالت طلبی را بیکار بودن و تندروی می خوانند.

در هیئت شرکت می کنند افراد را به هیئت جذب می کنند  اما فقط و فقط هیات را برای سینه زنی و گریه کردن می خواهند تا عرفان خود را تقویت می کنند و افراد دیگر را نیز از کارسیاسی و احکام اجتماعی نهی می کنند خود منتقد سکولار هستند ولی خود سکولار اسلامی راه انداختند

خودشان سخنران دعوت می کنندبه سخنران می گویند فقط بگو حسین قیام کرد نگو برای چه قیام کرد برای اسلام قیام کرد ؟؟!

اگر می گویند حسین زنده هست دروغ می گویند حسین برای آنها شهید شده است تا آنها گریه کنند و درد های روانی خود را تخلیه کنند حسین با ظالم کاری نداشت ؟؟!!

آقا را دوست دارند عکس ایشان را هم می بوسند به خصوص عکس خندان ایشان . صحبت های آقا را گوش میدهند اما نه عمل می کنند نه به کسی توصیه میکنند اینقدر شعار ما اهل کوفه نیستیم را سر می دهند که صدایشان می گیرد اما زمانی که آقا گریه می کند می گویند سیاست پدر مادر ندارد.امام را انسان روحانی و نورانی و عرفانی میدانند نه از داد وبیداد های امام بر سر دشمنان اسلام خبر دارند نه از سیاست امام . تنها  آرام صحبت کردن امام را دیده اند نه چیز دیگر.

نه به صحبت رئیس جمهور کار دارند نه به صحبت نماینده مجلس نه هر فرد دیگری. دلیلشان اینست می گویند اینها برای انسان سودی ندارد،ما خلیفه الهی هستیم وقتی از فلان مسئول که میلیاردر و مرفه هست و آقا گفته است که مسئولین نباید مرفه باشند می گویی .می گویند غیبت نکن.

مطالبه گری در اسلام آنها جای ندارد و تنها  از اسلام ساکت و آرام صحبت می کنند فقط بخشی از اسلام را عمل می کنند و اسلام را ناقص نشان می دهند.

زمانی که نام شهید می آید سریع اشکشان در می آید از اردوی راهیان نور و مشهد لذت می برند

اما چه سود که نه می دانندشهدا برای چه جنگیدند شهدا آرمانشان چه بود وچه می خواستند

شهدا مستکبرین را چه کسی میدانستند و پابرهنگان و مستضعفین کجایند ؟؟!1

امر به معروف و نهی از منکر را از اسلام حذف کردند و می گویند انسان باید محافظه کار باشد یعنی به هیچ کس تو نگویی. یعنی اینکه علی اشتباه کرد که با معاویه جنگید یعنی علی باید همیشه سکوت میکرد!!!

چه بگویم ... .


به همه در کوشش برای رفاه طبقات محروم وصیت میکنم که خیر دنیا و آخرت شما در رسیدگی به حال محرومان است . امام روح الله (ره)




۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۱ ، ۱۳:۲۴
حامد برزگر
شرمنده ایم که بهای حسینی شدن ما بی حسین شدن تو بود و شرمنده تر آنکه تو بی حسین شدی و ما حسینی نشدیم.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ خرداد ۹۱ ، ۱۲:۳۷
حامد برزگر
برخی نگاه می کنند به عمل خلاف چندتا جوان و زن یا مرد ، بعد فورا یک قضاوت کلی می کنند ، این غلط است بروید در مساجد دانشگاه ها ببینید چه خبر است در این روز های اعتکاف ملت ما در همه ی ابعاد در حال پیشرفت است .

امام امت امروز چهاردهم خرداد 1391

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ خرداد ۹۱ ، ۰۹:۵۵
حامد برزگر
یک نمونه از عقلانیت امام عبارتست از سر سختی و عدم انعطاف او در مقابله با دشمن مهاجم

کسانی که خیال می کنند انسان گاهی مقابل دشمن کوتاه بیاید، امام درست نقطه مقابل این تصور حرکت کرد

امام امت 90/3/14

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۹۱ ، ۰۷:۰۱
حامد برزگر