همنشین دل

ای همنشین من در این دنیا،تو تمام غم های مرا بخاطر بسپار وهمیشه در اندیشه ات نگهدار و به تاریخ بگو که عده ای همیشه بدنبال حقندونخواهند گذاشت که مستکبران بر مسثضعفان وپابرهنگان حکومت کنند.

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۲ ثبت شده است

به طور کلی انتخابات به معنی انتخاب است انتخاب جاده ، انتخاب راه ، مسیر وحتی انتخاب رهایی از مشکلات فعلی و حتی انتخاب گذشته ای پر از ننگی و ذلت .

هرکس در انتخابات به شیوه ای این راهها را بر می گزیند و البته قطعا با توجه به شناختی که از وضع موجود خواهد داشت آینده را رقم می زند ، شاید کسی وضعیت فعلی را پر از مشکلات میداند و راه حل آن  را انتخاب فلان کاندید می داند و او حق دارد برای خودش و آنچه در پیش رو دارد تصمیم بگیرد همین فرد قطعا هوشیارانه تر از فردی عمل کرده که نسبت به وضعیت آینده خود هیچ اقدامی نکرده و به خیال خود عقلانی عمل می کند

عده ای نیز می گویند در انتخابات کاندید یا نامزد مورد علاقه ما  حضور ندارد ؟ از این افراد با این سوال شروع می کنیم هیچ فردی به کاندید مورد علاقه تان نزدیک نیست ! آیا راضی هستی کاندیدی با عقاید صد در صد متضاد با علایق شما رئیس جمهور شود یا حتی بدتر از این حاضر هستی ! اجنبی یا دولت بیگانه بر تو مسلط باشد ؟!! از کدام دولت بیگانه خوشت آمده ؟!! کدام دولت بیگانه برای توی جوان دلسوزی می کند ؟!!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۹:۴۳
حامد برزگر