همنشین دل

ای همنشین من در این دنیا،تو تمام غم های مرا بخاطر بسپار وهمیشه در اندیشه ات نگهدار و به تاریخ بگو که عده ای همیشه بدنبال حقندونخواهند گذاشت که مستکبران بر مسثضعفان وپابرهنگان حکومت کنند.

صدا وسیمای ماهواره ای

جمعه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۰، ۰۸:۰۳ ق.ظ
یوسف گمگشته باز آید به کنعان غم مخور     کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

شایدده سال پیش یابیشترمدیرهای صداوسیماازاین صحبت می کردندکه صداوسیماکشوربایدبرنامه هایی دران وجودداشته باشدکه مردم رابه سمت ماهواره وامثال این ابزارهاراراغب نکندبلکه برای سرگرمی وآموزش رو به صداوسیما بیاورندوازتهاجم فرهنگی درامان بماننداماناگفته نماندکه برخی این مدیران منظورشان تساهل وتسامح بوداماحال که به صداوسیمانگاهی می اندازیم وبه پشت بام هاعکس این سیاست رامی بینیم چرا؟ 

چون سیاست کلی ویا چشم انداز ی چند ساله برای صدا وسیما در نظر گرفته نشده چند نمونه از این موارد را بنده نام می برم

شاید هرکس که برنامه ای می سازد وفقط خنده ای بر لبان بیننده جاری شود را بر روی آنتن می آورند و اصلا توجهی به این امر نیست که آیا با دین ودستورات آن هماهنگی دارد یا خیر؟!!

ویا به بهانه ی آموزش فرهنگ اسلامی در فیلم ها دست به حربه هایی زده می شود که جوانان را به پای فیلم می کشانند که مخالف دستورات اسلام است (پنج کیلومتر به بهشت دوست دختر بازی روحی)

یا در ساعات پر بیننده تلویزیون برنامه هایی پخش میکند که اصلا موضوعیتی ندارد یا بری فرهنگی که جوانان سالها برای آن زحمت کشیده اند زیر پا گذاشته می شود یا برای آموزش کودکان برنامه هایی باآّهنگهایی نامناسب که علما نیز نقد کرده اند بکار گرفته می شود (هدف وسیله را توجیه می کند)

نقدها زیاد است گوش شنوا کو

چند سال پیش من در یکى از مجلات آمریکائى دیدم که مصلحینى در آنجا پیشنهاد کرده بودند که این فیلمهاى رائجِ غالبِ هالیوودى را که در آنها یا شهوت بود یا خشونت، یواش یواش کم کنند و فیلمهاى خانوادگى، فیلمهاى معصومانه و نجیبانه را رائج کنند. آنها به فکرند، حالا ما تازه از آنها یاد گرفته‌ایم!

 بیانات رهبر انقلاب در جمع مسئولین نظام

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۵/۲۸
حامد برزگر

نظرات  (۲)

سلام خسته نباشی
مطلب خوبی بود .ای کاش خودمان شروع کنیم به بهبود وضعیت.ما باید کاری کنیم که در گیری با رسانه کم تر شود .
ای کاش یادمان می آمد روزی رسانه نبود...
۳۰ مرداد ۹۰ ، ۱۰:۵۲ حامد طاهرزاده
در مورد 5کیلومتر تا بهشت کاملا باهات موافقم
واقعا اوضاع خرابه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی