همنشین دل

ای همنشین من در این دنیا،تو تمام غم های مرا بخاطر بسپار وهمیشه در اندیشه ات نگهدار و به تاریخ بگو که عده ای همیشه بدنبال حقندونخواهند گذاشت که مستکبران بر مسثضعفان وپابرهنگان حکومت کنند.

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۰ ثبت شده است

بدون مقدمه بگم تو این شب های قدر صاحب اصلی مون رو فراموش نکنید که فرج ایشان فرج ماست

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مرداد ۹۰ ، ۱۳:۲۶
حامد برزگر
یوسف گمگشته باز آید به کنعان غم مخور     کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

شایدده سال پیش یابیشترمدیرهای صداوسیماازاین صحبت می کردندکه صداوسیماکشوربایدبرنامه هایی دران وجودداشته باشدکه مردم رابه سمت ماهواره وامثال این ابزارهاراراغب نکندبلکه برای سرگرمی وآموزش رو به صداوسیما بیاورندوازتهاجم فرهنگی درامان بماننداماناگفته نماندکه برخی این مدیران منظورشان تساهل وتسامح بوداماحال که به صداوسیمانگاهی می اندازیم وبه پشت بام هاعکس این سیاست رامی بینیم چرا؟ 

چون سیاست کلی ویا چشم انداز ی چند ساله برای صدا وسیما در نظر گرفته نشده چند نمونه از این موارد را بنده نام می برم

شاید هرکس که برنامه ای می سازد وفقط خنده ای بر لبان بیننده جاری شود را بر روی آنتن می آورند و اصلا توجهی به این امر نیست که آیا با دین ودستورات آن هماهنگی دارد یا خیر؟!!

ویا به بهانه ی آموزش فرهنگ اسلامی در فیلم ها دست به حربه هایی زده می شود که جوانان را به پای فیلم می کشانند که مخالف دستورات اسلام است (پنج کیلومتر به بهشت دوست دختر بازی روحی)

یا در ساعات پر بیننده تلویزیون برنامه هایی پخش میکند که اصلا موضوعیتی ندارد یا بری فرهنگی که جوانان سالها برای آن زحمت کشیده اند زیر پا گذاشته می شود یا برای آموزش کودکان برنامه هایی باآّهنگهایی نامناسب که علما نیز نقد کرده اند بکار گرفته می شود (هدف وسیله را توجیه می کند)

نقدها زیاد است گوش شنوا کو

چند سال پیش من در یکى از مجلات آمریکائى دیدم که مصلحینى در آنجا پیشنهاد کرده بودند که این فیلمهاى رائجِ غالبِ هالیوودى را که در آنها یا شهوت بود یا خشونت، یواش یواش کم کنند و فیلمهاى خانوادگى، فیلمهاى معصومانه و نجیبانه را رائج کنند. آنها به فکرند، حالا ما تازه از آنها یاد گرفته‌ایم!

 بیانات رهبر انقلاب در جمع مسئولین نظام

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مرداد ۹۰ ، ۰۸:۰۳
حامد برزگر
بعد ا ز ۳۲ سال تحریم که از سوی آمریکا انجام شد اکنون صداهایی به گوش میرسد که این تحریم ها علیه خودمان است ودر مناظرات خود در آمریکا از گفتگو صحبت می کنند و خودشان اذهان می کنند که کشورهای همسایه ایران همه دارای انرژی ّهسته ای هستند ودیگر نمی توان با فشار بر ایران ،ایران را از تصمیم خود منصرف کرد

قابل توجه بعضی ها که می گفتند این سیاست خارجه باعث شده ما ذلیل بشیم، من بهشون میگم اون دوران تموم شد که کلی ذلیل بشید برای اینکه برید ایتالیا ،الان کشورهای اروپایی برای همکاری با ایران طرح گام به گام ارائه میدن 

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۹۰ ، ۱۱:۳۴
حامد برزگر
                  ققط چند لحظه نگاه کن بنده خداها چقدر دلشون برا ما می سوزه خودشون رو فراموش کردن

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۹۰ ، ۱۱:۲۶
حامد برزگر
متاسفانه اخیرا روزنامه ایران در نوشته محمدرضا کلهر چادر را نماد اشرافی گری خواندند درپاسخ  شما را به فرمایشات مقام معظم رهبری ارجاع می دهم

مردم ما چادر را انتخاب کرده‏اند. البته ما هیچ وقت نگفتیم که «حتماً چادر باشد، و غیرچادر نباشد.» گفتیم که «چادر بهتر از حجاب‌هاى دیگر است.» ولى زنان ما مى‏خواهند حجاب خودشان را حفظ کنند. چادر را هم دوست دارند. چادر، لباس ملى ماست. چادر، پیش از آن‏که یک حجاب اسلامى باشد، یک حجاب ایرانى است. مال مردم ما و لباس ملى ماست.
20/7/1373
بیانات مقام معظم رهبرى در دیدار گروهى از خواهران پرستار، به مناسبت «ولادت حضرت زینب»(س)

در پاسخ کسانی چند ماهی می خواهند با درج مطالبی در روزنامه خود به بدنه ی مذهبی کشور ضربه بزنند خواهم گفت بزرگتر از شما هم نتوانستند کاری بکنند چه برسد به شماها

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مرداد ۹۰ ، ۱۳:۲۰
حامد برزگر