همنشین دل

ای همنشین من در این دنیا،تو تمام غم های مرا بخاطر بسپار وهمیشه در اندیشه ات نگهدار و به تاریخ بگو که عده ای همیشه بدنبال حقندونخواهند گذاشت که مستکبران بر مسثضعفان وپابرهنگان حکومت کنند.

اصول قربانی وحدت

دوشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۰، ۰۱:۳۸ ب.ظ
از جریاناتی که می توان نام آنها را در انتخابات امسال فعال گذاشت جبهه متحد اصول گرایی است جبهه متحد اصول گرایی که از تجربه پیشین خود درس گرفته و علاقه مند به این است که در زیر یک سقف در انتخابات شرکت کنند جبهه متحد اصول گرایی که معروف به 8+7 می باشد که هفت نفر آنها را اصطلاحاً حکم می نامند هشت نفر دیگر را اضلاع اصول گرا تشکیل می دهد اما سئوال اینجاست که اصول گرایی را دایره ای است که حتی اصول گرای سنتی که اصلاح طلب متجدد شده است در آن قرار می گیرد یا خیر؟؟؟ این جا پایبندی به اصول ارزش است یا وحدت ؟ آیا باید به بهانه ی وحدت هر کسی را پایبند به اصول دید؟ هرکسی را که هشت ماه سکوت کرد آن را صابر نامید و او را پایبند به آرمان های انقلاب و اصول دانست؟؟؟ باید مسئولین ما بدانند که مردم آن چه را که امام (ره) می خواست فدای هیج جیز دیگر نمی کنند این یعنی همان اصول گرایی.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۱۷
حامد برزگر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی