همنشین دل

ای همنشین من در این دنیا،تو تمام غم های مرا بخاطر بسپار وهمیشه در اندیشه ات نگهدار و به تاریخ بگو که عده ای همیشه بدنبال حقندونخواهند گذاشت که مستکبران بر مسثضعفان وپابرهنگان حکومت کنند.

خطر کبریت بی خطر

پنجشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۱، ۰۱:۲۴ ب.ظ
می خواهم بنویسم از دست برخی مذهبی هایی که سالهاست بخاطر آنها دلم پرخون است جریان مذهبی که در هیچ کتاب جریان شناسی نیامده است.که خطر آنها از جریانات منحرف و سکولار اگر بیشتر نباشد کمتر نیست.

 مذهبی هایی که عرفان را گوشه گیری و انزوا می بینند نه عرفان امام . مذهبی های یقه بسته ی خشک و بی بخار که داد وفریادشان را در هیات میزنندنه بر سر  مستکبر و چپاول گر . آرمان خواهی  وعدالت طلبی را بیکار بودن و تندروی می خوانند.

در هیئت شرکت می کنند افراد را به هیئت جذب می کنند  اما فقط و فقط هیات را برای سینه زنی و گریه کردن می خواهند تا عرفان خود را تقویت می کنند و افراد دیگر را نیز از کارسیاسی و احکام اجتماعی نهی می کنند خود منتقد سکولار هستند ولی خود سکولار اسلامی راه انداختند

خودشان سخنران دعوت می کنندبه سخنران می گویند فقط بگو حسین قیام کرد نگو برای چه قیام کرد برای اسلام قیام کرد ؟؟!

اگر می گویند حسین زنده هست دروغ می گویند حسین برای آنها شهید شده است تا آنها گریه کنند و درد های روانی خود را تخلیه کنند حسین با ظالم کاری نداشت ؟؟!!

آقا را دوست دارند عکس ایشان را هم می بوسند به خصوص عکس خندان ایشان . صحبت های آقا را گوش میدهند اما نه عمل می کنند نه به کسی توصیه میکنند اینقدر شعار ما اهل کوفه نیستیم را سر می دهند که صدایشان می گیرد اما زمانی که آقا گریه می کند می گویند سیاست پدر مادر ندارد.امام را انسان روحانی و نورانی و عرفانی میدانند نه از داد وبیداد های امام بر سر دشمنان اسلام خبر دارند نه از سیاست امام . تنها  آرام صحبت کردن امام را دیده اند نه چیز دیگر.

نه به صحبت رئیس جمهور کار دارند نه به صحبت نماینده مجلس نه هر فرد دیگری. دلیلشان اینست می گویند اینها برای انسان سودی ندارد،ما خلیفه الهی هستیم وقتی از فلان مسئول که میلیاردر و مرفه هست و آقا گفته است که مسئولین نباید مرفه باشند می گویی .می گویند غیبت نکن.

مطالبه گری در اسلام آنها جای ندارد و تنها  از اسلام ساکت و آرام صحبت می کنند فقط بخشی از اسلام را عمل می کنند و اسلام را ناقص نشان می دهند.

زمانی که نام شهید می آید سریع اشکشان در می آید از اردوی راهیان نور و مشهد لذت می برند

اما چه سود که نه می دانندشهدا برای چه جنگیدند شهدا آرمانشان چه بود وچه می خواستند

شهدا مستکبرین را چه کسی میدانستند و پابرهنگان و مستضعفین کجایند ؟؟!1

امر به معروف و نهی از منکر را از اسلام حذف کردند و می گویند انسان باید محافظه کار باشد یعنی به هیچ کس تو نگویی. یعنی اینکه علی اشتباه کرد که با معاویه جنگید یعنی علی باید همیشه سکوت میکرد!!!

چه بگویم ... .


به همه در کوشش برای رفاه طبقات محروم وصیت میکنم که خیر دنیا و آخرت شما در رسیدگی به حال محرومان است . امام روح الله (ره)




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۱۸
حامد برزگر

نظرات  (۵)

۱۸ خرداد ۹۱ ، ۱۳:۲۶ سلام چطوری؟؟؟
سلام خوشحال شدم از وبت دیدن کردم مطالبت خیلی باحال بودن اما من به کمک احتیاج دارم من یه سایت زدم تازه تاسیسه دوست دارم توش عضو بشی فکر کنم چند دقیقه وقتتو بگیره اما کمکه بزرگی به من می کنیاگه عضو شدی دمت گرم ولی اگه عضو نشدی بازم دمت گرم من منتظرت هستمدوست داشتی عضو شو www.nicerbid.net
۱۸ خرداد ۹۱ ، ۲۱:۱۷ زائر باران
سلام.
دل پری دارید...
با مطالب جدیدی از نویسندگان جدید به روزم...حتما سری بزنید و نظر بدهید.یا زهرا



سلام
ایول داداش
خیلی با حالی
حرف دل ما ها رو زدی
شایدم یک تلنگر به خودمون؟؟؟؟؟
........................................................................................
بهت تبریک میگم نگارش متن هات هم خیلی بهتر شده
امیدوارم موفق باشی .



خواهش می کنم نظر لطف تون هست

سلام!
به به!
به به!
حالا ما وقتی چوب کبریت ها رو به ترکیب P2O5 آغشته کردیم، بهت میگم آقا حامد!
البته منظورم از چوب کبریت خودمون بود و دو سه تا رفقا ها! خیال نکنی میریم دانشگاه آتیش میزنیم!
بای بای!





بای بای یعنی دیگه نمیای
سلام حامد جان!!
حالا فهمیدم چقرا این قدر تأکید داشتی که من حتما این پست و بخوونم !
در هر صورت شماهم به نوعی حرف دل من و زدی!
چون یکی از دلایل اومدن من تو تشکل این بود که اگه قراره هیتی باشیم که شما هم هستی با این مشکلات در وسع خودم مبارزه کنم!
در ضمن ....
بقیه ش و به خودت میگم.
یا زینب




سلام آقا محمد گل .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی