همنشین دل

ای همنشین من در این دنیا،تو تمام غم های مرا بخاطر بسپار وهمیشه در اندیشه ات نگهدار و به تاریخ بگو که عده ای همیشه بدنبال حقندونخواهند گذاشت که مستکبران بر مسثضعفان وپابرهنگان حکومت کنند.

2 روز پیش

چهارشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۱، ۰۷:۰۴ ق.ظ
2 روز پیش  سومین سالگرد روز عزای سبز پوشان مشکی پوش بود این اصلاح طلبانی که در انتخابات مجلس بازی رو سه ، هیچ باخته بودند دوباره صدایی از آنها بیرون آمد اما صدایی که با بغض شکست در انتخابات مجلس ، همراه بود.چند نکته :

1)قابل توجه کسانی که نوه امام رو تحویل می گیرند بدونند که هنوز یک سال به انتخابات مانده و این طبق فرمایش امام امت بر خلاف مصلحت کشور و نظام هست هرچند این آقایان برای انتخابات 88 هم همینطور برنامه ریزی کرده بودند و در خطبه های نماز جمعه شان از رمز آشوب می گفتند و این فعالیت حتی توسط همسر محترمه شون پایه صندوق رای ادامه پیدا کرد .

2) قابل توجه کسانی که می خواهند وارد نظام شوند ابتدا رو راستی خود را به نظام نشان دهید سپس کاندید معرفی کنید . یادمان نرفته سکوت ننگین شما تا روز عاشورا و  مردم بهایی را امت خدا خواندید .

3)یادمان نرفته برای رسیدن به قدرت می خواستید نظامی را  که نانش را خوردید  برچینید.

4) یادمان نرفته اشک های آقایمان در نماز جمعه

5) یادمان نرفته بیانیه های پی در پی برای زمین گذاشتن فصل الخطاب بودن و دعوت به تظاهرات را

6)یادمان نرفته شرط گذاشتن برای انتخابات و نظام .

آقای .... وآقای ...... ما دل سپردگان سید علی مقابلتان خواهیم ایستاد


همنشین : این افراد که گفتن ما دلسوز نظامیم .کجا دلسوزی کردند؟

مگه ندیدی چند ماهه قبل می خواستند با آمریکا رابطه برقرار کنند تمام مذاکرات رو به هم بریزند.داشتند دلسوزی می کردند برا نظام؟؟؟!



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۲۴
حامد برزگر

نظرات  (۱)

امان از دست طلحه وزبیر های زمان...............




وظیف ما شناخت طلحه و زبیر است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی