همنشین دل

ای همنشین من در این دنیا،تو تمام غم های مرا بخاطر بسپار وهمیشه در اندیشه ات نگهدار و به تاریخ بگو که عده ای همیشه بدنبال حقندونخواهند گذاشت که مستکبران بر مسثضعفان وپابرهنگان حکومت کنند.

نشان اسلامیت نظام اسلامی

جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۵۴ ب.ظ

فردا روزی است که حکم یازدهمین رئیس جمهور کشور یعنی دکتر روحانی تنفیذ می شود به همین جهت تصمیم گرفتم نکاتی را که از نظرم مهم تلقی می شوند، را بیان کنم :

-        به همان اندازه که رای مردم مهم وبا اهمیت بود ، امضای مقام معظم رهبری نیز مهم است و اهمیت آن نیز به اندازه ی رای مردم است ، اگر روزی جمهوریت نظام را دیدیم و آن را تحسین کردیم به جا است که که اسلامیت نظام را نیز تحسین کنیم ، امیدوارم منتخب ملت به همان اندازه که در نظرشان ، نظر مردم باارزش ومهم تلقی می شود ، نظر مقام معظم رهبری نیز برایشان مهم و باارزش تلقی شود.

-        پس از رحلت امام سه نوع دولت بر سر کار آمدند و با سلایق مختلف و حتی جهت گیری های مختلف خدماتی را در حد کم یا زیاد  انجام دادند ، اما آنچه مورد غفلت سه دولت قبل واقع شد فرهنگ بود، از عدم باور به تهاجم فرهنگی تا تساهل و تسامح نسبت به فرهنگ اسلامی . متاسفانه آنطور که باید و شاید فرهنگ اسلامی که می بایست تا کیلومتر ها آنطرف تر از ایران گسترش می یافت ، گسترش نیافت و تشنگی و عطش معنوی مردمی که اسیر شهوات هستند را برطرف نساخت امیدوارم دولت یازدهم با نگاهی درست و اسلامی بتواند با استفاده از هنرمندان ، فرهنگ اسلامی و انقلاب اسلامی را به آنطرف کره خاکی صادر نماید ، که این همان علت دشمنی های چندین و چند ساله غربی ها و آمریکاست .

-        آنچه مهم و باید بسیار اهمیت داده شود هدف از انقلاب کردن است ، انقلاب اسلامی با این هدف که عده ای به ریاست و مقام برسند انجام نشد ، اگر قرار بر این بود شاه و امثال او به مقامات رسیدند و در ان لذت ها بردند و با ساختن کاخ ها ، کوخ هایی را بوجود آوردند و با هر کاخی  ، شهر حلبی بوجود آمد، انقلاب شد تا نمونه ی جامعه ی اسلامی و رفتار اسلامی که  سعادت بشر است به نمایش گذاشته شود ، انقلاب نکردیم که مانند سایر کشورها تو سری خور و و ذلت گونه زندگی کنیم و ریزه خور دولت های دیگری باشیم ، بلکه انقلاب کردیم که عزت اسلامی را نشان دهیم و ساختار قلدر مابانه ی جهان را برهم زنیم ، امیدواریم آقای روحانی با مشی اعتدال در سیاست خارجه و همچنین در سایر حوزه ها به خون شهیدان انقلاب وفادار بماند.

-        طبیعتا پس از هر انقلابی عده ای از عملشان منصرف و یا اینکه روحیاتشان تغییر می کند و با نفوذ قبلی خود سعی در تغییر انقلاب همراه تمایلات خود دارند و در انقلاب ما نیز این چنین افرادی وجود دارند دولت دکتر روحانی با چشمان یصیر خود افراد را شناسایی و ازاقدام این افراد جلوگیری نماید.

-        سال 88 سال افتخار آفرینی مردم ایران و سرافکندگی بندگان قدرت است که اگر لطف الهی و بصیرت مردم نبود کشور را به قهقرا می بردند و ما نیز مانند مردم مصر به جان یکدیگر می افتادیم و دشمنان سیلی خورده از نظام خنده کنان نظاره گر ما بودند، طبیعتا بندگان خدا ، به بندگان قدرت اقتدا نخواهند کرد مگر اینکه از گناه علنی خود ، تهمت به انقلاب و نظام توبه علنی کنند، اگرچه مجازات گناهان علنی در اسلام مشخص است و این بر عهده قوه محترم قضائیه است .آنچه موجب حوادث 88 و 78 شد خودسرانه عمل کردن عده ای و بی توحهی به قانون بود ، امیدوارم دولت منتخب در طی 4 سال از این نقائص مبرا باشد.

-         اگرچه مردم از مشکلات اقتصادی ناراحت و یا حتی معترض باشند اما نباید با فراهم دیدن فضا، شعارهایی را سر دست گرفت و به مردم وعده و وعید داد و پس از گذشت 4 سال در پاسخ مردم عزیز کشورمان که همیشه در صحنه بودند عبارت نگذاشتند کاری بکنیم را نشان دهیم که این پاسخ عواقب نافرجامی چون بی اعتمادی مردم به مسئولین نظام که خواسته دشمن هست در برخواهد داشت ، بنابراین از دولت جدید خواستاریم همانگونه که همیشه دغدغه مند به بیان مشکلات مردم بوده است بدنبال حل مشکلات اقتصادی مردم عزیز ایران اسلامی باشد.


سعی کرده بودم که هم واقعیت ها مطرح بشه هم آرمان ها .

بعضی از بندها مصداق خاص دارند که به قول نشریه های دانشگاه  "حدس آن برعهده خواننده می باشد"

برام جالبه از برنامه فیتیله گرفته تا برنامه عمو پورنگ حتی تو فیلم باید تبلیغات اجناس روشاهد باشیم .نمیدونم کی این طرح رو داده ؟!! آخه وقت مردم هم مهمه دیگه !

اگر زیاد شد ، من شرمنده ام ، چاره ای نبود


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۱
حامد برزگر

نظرات  (۷)

سلام. مطالب وبلاگتون رو خوندم.اگر فرصت داشتید یه سری هم به من بزنید، مطمئنم زیاد وقتتون رو نمیگیره
مگه نمی بینید تو برنامه خنده بازارم دستشون می ندازن و محصولات خسرو!! رو تبلیغ می کنن...
برخی بندها مثلا این بند:طبیعتا پس از هر انقلابی عده ای از عملشان منصرف و یا اینکه روحیاتشان تغییر می کند و با نفوذ قبلی خود سعی در تغییر انقلاب همراه تمایلات خود دارند و در انقلاب ما نیز این چنین افرادی وجود دارند دولت دکتر روحانی با چشمان بصیر خود افراد را شناسایی و ازاقدام این افراد جلوگیری نماید.
ما اصلا حدسی هم نمی زنیم!!!
به موقع و ریز بینانه بود.
اما متاسفانه اکثریت مردم مشکلات اقتصادی رو میبینن و دولت مردان هم به تبعیت از مردم به مسائلی از این نوع توجه دارند وغافلن از روز به روز کمرنگ شدن فرهنگ اسلامی.با اینکه حضرت آقا بارها فرمودن که ما از نظر اقتصادی و سیاسی مشکل حادی نداریم و مشکل اصلی و دغدغه ی اصلی فرهنگ ماست.و بازهم متاسفانه حرفه آقارو زمین میمونه که بعد تبعات بدش رو خواهیم دید.

پاسخ:
پاسخ:
ممنون از بازدیدتون .اولویت های اصلی رو حضرت آقا ، اقتصاد مقاومتی و بیداری اسلامی عنوان کردند، اگرچه برای تحقق اقتصاد مقاومتی ، نیاز به توجه به فرهنگ اسلامی می باشد
۱۱ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۱۵ سیدسجاد موسوی
اینک نسبت به دولت جدید منصفانه قلم زدید خیلی خوبه/این یعنی سعه ی صدر

پاسخ:
پاسخ:
لطف دارید آقا سجاد عزیز
۱۲ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۳۷ شهاب الدین
سلام آقا حامد!
مثل همیشه دقیق و با بصیرت!
در ضمن آوایی که گذاشتید واسه وبلاگتون خیلی قشنگه!!

پاسخ:
پاسخ:
سلام.نظر لطف تون هست آقا شهاب .
خدا قوت رزمنده.............

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی