همنشین دل

ای همنشین من در این دنیا،تو تمام غم های مرا بخاطر بسپار وهمیشه در اندیشه ات نگهدار و به تاریخ بگو که عده ای همیشه بدنبال حقندونخواهند گذاشت که مستکبران بر مسثضعفان وپابرهنگان حکومت کنند.

باورم نمیشه ...!

يكشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۴۲ ب.ظ

آمدم ای شاه پناهم بده / خط امانی ز گناهم بده

ای حرمت ملجأ درماندگان / دور مران از دَر و راهم بده

لایق وصل تو که من نیستم / إذن به یک لحظه نگاهم بده

لشگر شیطان به کمین من است / بی کسم ای شاه پناهم بده

در شب اول که به قبرم نهند / نور بدان شام سیاهم بده

رضا جان


اگر خدا بخواد راهی هستم .

به قول یکی از دوستان میوه پلاسیده و پوسیده ته صندوق رو ، به چه خریدار غنی ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۷
حامد برزگر

نظرات  (۱۵)

بی کسم ای شاه...
سلام آقا حامد !
شدیدا التماس دعا داریما !!

پاسخ:
پاسخ:
سلام شهاب جان ، به روی چشم .
سلام بسلامتی
مواظب خودت باش
من چند روزه برگشتم و لی الان دلم گرفته که کاش بیشتر می موندم.
یا حق

پاسخ:
پاسخ:
سلام.زیارت قبول
۱۸ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۴۹ محمد رضا باب الخانی
آنانکه در حریم رضا آرمیده اند/ کفران نعمت است گر بهشت آرزو کند
سلام علیکم
ضمن تشکر از حضورتون در حرم الشهدای دانشگاه یزد و طلب پوزش از اینکه نتوانستم به خدمتتون برسم.
با چند پست جدید بروزم
در حریم شمش الشموس، امام رئوف، حضرت علی بن موسی الرضا المرتضی التماس دعا دارم.
سلام
اتفاقی به وبت سر زدم...
وبت خیلی قشنگه..
یه سر به منم بزن اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم...
مرسی!
نایب الزیاره ما هم باشید

پاسخ:
پاسخ:
دعا گوتون بودیم.
یکی از مهمترین بهره ها از زیارت ، تغییره...
سفر بخیر
۲۰ شهریور ۹۲ ، ۰۴:۱۸ امیر حاجی بابایی
سلام علیکم برادر
ما رو از دعای خیرتون بی نصیب نگذارید که بدجور محتاجیم در این روزگار قیل و قال ها...
یازهرا سلام الله علیها

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم برادر. محتاجیم به دعا
سلام با این پست منتظر حضور ارزشمندتون هستم .
هرکه در این درگه مقرب تر است جام بلا بیشترش می دهند ؟
http://meidunno.blogfa.com/post-303.aspx
حتما سر بزنید که منتظرم و نظرتون برام مهم .یا علی...
۲۲ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۱۰ مدیریت وب دوستداران کربلایی مجتبی اکرمی
سلام ..وبگاه خوبی دارید ..پیشاپیش ولادت امام رضا را بهتون تبریک میگم .به ما هم سربزنید خوشحال میشیم .
سلام دوستِ گرامی
لطفا به وبم بیاییدوپست"چادرفاطمی"روتاآخربخونید
واگه جوابی داریدبه"غریبه یِ بدونِ وب سایت"حتمابرام بزارید
ممنون ازحضورپرمهرتون
منتظرم
یاعلی.
سلام
نمی دونم الان رفتی و برگشتی یانه اما خدا بخواد منم جمعه حرم آقام...

پاسخ:
پاسخ:
سلام.الان برگشتم .التماس دعا
سلام علیکم.

زیارت قبول.
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۰۴:۵۹ مصطفی قاسمی
حامد سفر رفته و برگشته
خداروشکر.

پاسخ:
پاسخ:
سلام بر آقامصطفی.
۰۲ مهر ۹۲ ، ۰۷:۱۷ امیر حاجی بابایی
باسلام
با مطلبی تحت عنوان "تدبیر و امید" به روز هستم...
یازهرا سلام الله علیها

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی