همنشین دل

ای همنشین من در این دنیا،تو تمام غم های مرا بخاطر بسپار وهمیشه در اندیشه ات نگهدار و به تاریخ بگو که عده ای همیشه بدنبال حقندونخواهند گذاشت که مستکبران بر مسثضعفان وپابرهنگان حکومت کنند.

غیبت ما و حضور تو

جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۵۳ ق.ظ

حال همه ی ما خوب است ٰ اصلا مهم نیست حال شما خوب باشد یا نه ؟!! مهم این است که زندگی ما این روز ها خوب می گذرد ! مشکلات ما کم و بیش حل شده . دیگر نیازی نیست که به دعای ندبه بیاییم ٰضجه و ناله بزنیم که آقا کجایی ؟!! چون مشکلات ما حل شده ٰ ما هر روز به کار خودمان می پردازیم و کارمون را که انجام دادیم سرمایه ای کسب می کنیم و بعد به فکر خرج کردن سرمایه ایم ! اصلا آقا برایمان مهم نیست مولایی داریم و سروری ! انتظار را نه برای تو بلکه برای حل مشکلاتمان می کشیم آن هم نه مشکلات معنوی بلکه مشکلات مادی ! امروز جمعه است و جمعه ای دیگر خواهد آمد.

از اینها بگذریم به نظر می رسد بعضی هدف از ایجاد حکومت اسلامی را فراموش کردند و فراموش کردند که اگر حکومت اسلامی تشکیل می شود فقط و فقط برای اینکه انسان ها راحت تر به سعادت برسند تشکیل می شود نه اینکه حکومتی تشکیل دهیم  تا به منافع دنیوی برسیم و بعضی در سختی روزی را به شب برسانند .


برایم سوال است که واِزه اقتصاد مقاومتی کجا رفت ؟!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۰
حامد برزگر

نظرات  (۱)

۲۰ آبان ۹۲ ، ۱۲:۴۱ یاران افتاب
باسلام
فکر می کنم اشعار زیر کامل کننده مطلبتان باشد

کوریم و ندیدیم خدایی هرگز
یکبار نگفتیم کجایی هرگز
ما کار مهمتر از شما هم داریم
حق داری اگر جمعه نیایی هرگز


یاران وفادار به ظاهر داری
گریه کن حرفه ای و ماهر داری
دلخوش نشو با دعای عهد این قوم
تو قصه کوفه را به خاطر داری !؟

یا زهرا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی