همنشین دل

ای همنشین من در این دنیا،تو تمام غم های مرا بخاطر بسپار وهمیشه در اندیشه ات نگهدار و به تاریخ بگو که عده ای همیشه بدنبال حقندونخواهند گذاشت که مستکبران بر مسثضعفان وپابرهنگان حکومت کنند.

حسین زمان از حسین می گوید

پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۲، ۰۷:۴۹ ق.ظ

به فراخور روزی که در حال سپری شدن است سخنان مقام معظم رهبریٰ امام امت  را که در مورد چرایی اتفاق واقعه عاشورا است را در اینجا می آورم.

اگر خواص امری را که تشخیص دادند بموقع عمل کنند تاریخ نجات پیدا می کند و حسین بن علیها به کربلا کشانده نمی شوند ... اگر خواص دیر یا بد بفهمند با فهمیدند اما اختلاف کردند کربلا ها در تاریخ تکرار خواهد شد.

وقتی خواص طرفدار حق چنان تغییر ماهیت می دهند که فقط دنیای خودشان برایشان اهمیت پیدا می کند آنگاه در جهان اسلام فاجعه با شهادت حسین بن علی (ع) با آن وضع آغاز می شود.

گمراهی و انحراف در عاشورا دو عامل اصلی داشت : 1-دور شدن از ذکر خدا وحساب معنویت را از زندگی جدا کردن 2-  دنبال شهوترانی ها و دنیا طلبی رفتن.مراقب باشیم ما هم ممکن است به این درد دچار شویم.

در تاریخ عده توابین چند برابر شهدای کربلاست توابین هم یکروز کشته شدند اما اثری که توابین در تاریخ گذاشتند یک هزارم اثری که شهدای کربلا گذاشتند نیست بخاطر اینکه در وقت خود نیامدند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۲۳
حامد برزگر

نظرات  (۲)

در شعارمان می گفتیم:
ما اهله کوفه نیستیم علی تنها بماند.
اما ترسم بر این است که در حد همین شعار بماند با همه ی ادعایم....
هوالبصیر
باسلام....
آیت الله سید مرتضی مجتهدی سیستانی در مقدمه ی کتاب گران قدر و نفیس خود «صحیفه ی مهدیه» می نویسد:
حضرت امام حسین(علیه السلام)در عالم مکاشفه به یکی از علمای قم فرمودند:
«مهدی ما در عصر خودش مظلوم است، تا میتوانید در باره ی آن حضرت سخن بگوئید و مطلب بنویسید؛ آنچه درباره ی شخصیت این معصوم بگوئید در واقع درباره ی همه ی معصومین گفته اید؛ چون حضرات معصومین همه در عصمت و ولایت و امامت یکی هستند، ولی چون این زمان دوران مهدی ماست سزاوار است درباره ی او گفتگو شود….(در خاتمه فرمودند) باز تأکید می کنم درباره ی مهدی ما زیاد سخن بگوئید و بنویسید مهدی ما مظلوم است لازم است بیش ازآنچه تاکنون در موردش گفته و نوشته شده ،گفت و نوشت زمانه ی امام دوازدهم است ولی ایشان غریب اند افسوس . نیاز است تغییراتی در خود پدید آوریم تا لایق او و حکومت او شویم و این در دنیا و آخرت برای خود ما بهتر است. امسال سال فرج است اگر بخواهیم.»
.........

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی